شاید فکر کنید انتخاب یک تولیدی جعبه مقوایی کار بسیار سخت و پچیده‌ای است، چراکه جعبه مقوایی یکی از محبوب‌ترین محصولات در بسته‌بندی انواع کالاها به حساب می‌آید. به همین خاطر ما در ادامه به شما خواهیم گفت که برای انتخاب یک تولیدکننده جعبه مقوایی باید چه نکاتی را در نظر بگیرید و برترین فعالان این صنعت چه کسانی هستند؟

جهت سفارش از طریق چت انلاین و تماس استفاده کنید :

 

برای تماس کلیک کنید - 09123792220

 

نحوه انتخاب تولیدی جعبه مقوایی

برخی از مهم‌ترین عوامل در بررسی یک تولیدی جعبه مقوایی به شرح زیر است:

• توجه به حوزه کاری تولیدکننده جعبه مقوایی و همسو بودن آن با نیاز شما

شما در ابتدا باید مشخص کنید که نیاز به چه محصولی دارید؟ در واقع باید تعیین کنید که نیاز به یک نوع جعبه تخصصی دارید یا ممکن است طیف وسیعی از گزینه‌ها را نیاز داشته باشید؟
به همین خاطر وقتی یک تولیدی جعبه مقوایی درخصوص برطرف کردن نیاز شما از محصول، تخصص داشته باشد، می‌تواند شما را در کسب اطلاعات بیشتر راهنمایی کند تا خریدی درست و به صرفه برای خود رقم بزنید.

قیمت جعبه مقوایی و خرید آن

· تمایل تولید بسته بندی مقوایی به برقراری ارتباط و پاسخ به سوالات

سوال در مورد فرآیندهای کنترل کیفیت و زنجیره تامین آنها، برای بسیاری از خریداران حائز اهمیت است. همچنین برخی از آن‌ها تمایل دارند درباره استفاده منابع پایدار تولید جعبه مقوایی سوال بپرسند. حتی ممکن است در مورد نوع مقوا متناسب با نیاز و کاربرد خود، نیاز به مشاوره داشته باشند. به طور کلی، تولیدی جعبه مقوایی باید این ویژگی را داشته باشد در صورت بروز سوال، یک حداقل سطح پاسخگویی را ارائه دهد تا ابهامات شما برطرف شود.

· حداقل و حداکثر مقدار سفارش

هر تولیدی جعبه مقوایی یک حداکثر و حداقل مقدار سفارش را می‌پذیرد که با بررسی این موضوع متوجه می‌شوید آیا هدف از سفارش خرید شما توسط مجموعه برآورده می‌گردد یا خیر. در این بخش به زمان تحویل نیز توجه کنید.

· ارائه نمونه محصول

نکته دیگر در انتخاب تولیدکننده جعبه مقوایی، مشاهده محصولات آن‌ها است. نمونه کارهای آن‌ها را ببینید تا یک آشنایی کلی نسبت به مجموعه ارائه‌دهنده کسب کنید. ما در این بخش سعی کردیم تا مهم‌ترین نکات در انتخاب یک شرکت و مجموعه تولید بسته بندی مقوایی را برای شما بیان کنیم. حالا در ادامه به برخی از این شرکت‌های معتبر ایرانی و خارجی اشاره می‌کنیم.

قیمت کارتن مقوایی چطور تعیین می شود

معرفی بهترین‌های تولیدی جعبه مقوایی

ما در اینجا لیستی از مجموعه‌های فعال و توانمند در صنعت جعبه سازی را معرفی می‌کنیم که به شرح زیر است:

• masterpack-co

این مجموعه از سال 1387 فعالیت خود در صنعت جعبه سازی و تولید انواع جعبه‌هایی مانند جعبه مقوایی، لمینتی، هاردباکس، کارتن 3 لایه و 5 لایه آغاز کرده است. مجموعه مسترپک روزانه 1000 عدد جعبه مقوایی تولید می‌کند که شما می‌توانید برای پرسیدن سوالات بیشتر از قبیل نحوه خرید، قیمت و دیگر سوالات، با شماره‌های آن تماس حاصل فرمایید.

• Riverside Paper Co

این تولیدکننده جعبه مقوایی به تولید جعبه‌هایی می‌پردازد که برای لوازم التحریر، پوشاک، جابجایی بسیار مناسب هستند. این شرکت که از سال 1973 فعالیت خود را آغاز کرده در میامی فلوریدا واقع شده است.

• Packaging Tech LLC

یک تولیدکننده، توزیع کننده و شرکت خدماتی-سفارشی است که جعبه های مختلفی از فوم، پلاستیک، کاغذ یا چوب را به صنعت بسته‌بندی عرضه می‌کند. این شرکت که از سال 2017 مشغول به فعالیت است، طراحی جعبه‌های خود را برای بسته‌بندی بخش‌های غذا و نوشیدنی، خودرو و بخش‌های نظامی ارائه می‌کند.

• Imperial Paper

یک شرکت در تولید جعبه‌های مقوایی که بیشتر برای تولید جعبه جواهرات و هدیه مورد استفاده قرار می‌گیرد. این مجموعه از سال 1962 فعالیت خود را آغاز و اکنون سفارش و بسته‌بندی جعبه در صنایعی چون هوافضا، پزشکی، نظامی و دندانپزشکی را برعهده می‌گیرد.

• Cross Country Box Co

یکی از فعال‌ترین مجموعه‌‌ها در تولید بسته بندی مقوایی، که سفارشات را باتوجه به نیاز و طرح مشتری تولید می‌کند. این مجموعه در تولید انواع جعبه‌هایی با دارا بودن ویژگی‌هایی چون قرار دادن تخته برش و فوم، بخش‌های تقسیم‌کننده، دستگیره‌ها، تولید جعبه‌های مغناطیسی و روبانی، توانسته مشتریان بسیاری را به خود جذب کند.

• H & P Packaging

این مجموعه یک از فعال‌ترین شرکت‌ها در تولید انواع جعبه‌های مقوایی راه راه مانند بلند، مسطح، چند عمقی، مقاوم در برابر آب و هوا و دو جداره است که از سال 1988 فعالیت خود را آغاز کرده و اکنون یکی از بهترین تولیدکننده جعبه مقوایی به حساب می‌آید.

 

تولید جعبه‌های مقوایی سفید و کرافت

نحوه تولید جعبه‌های مقوایی سفید و کرافت

بعد از آشنایی با تولیدی‌های جعبه مقوایی، می‌خواهیم درباره نحوه تولید این جعبه‌ها صحبت کنیم.
انتخاب مراحل روش تولید جعبه مقوایی، ارتباط مستقیمی با متریال بسته بندی دارد. یعنی نوع مقوای جعبه، روش تولید را تعیین می‌کند. اما روش کلی تولید جعبه‌های مقوایی به شرح زیر است:

• برای تولید جعبه مقوایی در حالت ایده‎آل، از مواد بازیافتی و خود جعبه‌های مقوایی بازیافت شده، استفاده می‎شود. ولی شروع تولید این محصولات برمی‌گردد به استفاده از درخت‌هایی مثل نخل و صنوبر که دارای چوب نرم‌تری هستند و به دلیل داشتن فیبرهای بلندتر، از استحکام بیشتری برای تولید محصول برخوردار هستند.

• در مرحله بعدی مواد بازیافتی و پالپ‎های چوبی با مواد شیمیایی مثل سولفات سدیم ترکیب می‌شود تا مقاومت مقوا بالا رود.

• بعد از خشک شدن پالپ‎ها، نوبت به ساخت خود مقوا است. پالپ‎های چوبی خشک شده روی غلطک قرار گرفته و تکان داده می‎شوند؛ در این بخش هر چه شدت تکان‎ بیشتر باشد، استحکام مقوای تولید شده بالاتر است اما در صورتی که نیاز به استحکام زیاد این محصولات نباشد، نیاز به تکان دادن زیاد نیست.

• بعد از تولید مقوا، به مرحله برش می‌رسیم؛ این مرحله که باتوجه به نیازمندی‎های جعبه تولیدشده صورت می‌گیرد، با استفاده از ماشین‎‎های برنامه‎ریزی شده برش انجام می‎شود.

• بعد از اینکه جعبه مقوایی اولیه تولید شد، ممکن است نیاز به برش‎هایی داشته باشد که دستگاه برش قادر به انجام آن نباشد که در این زمان از دستگاه پیرایشگر استفاده می‎شود.

• حال نوبت به مرحله آخر و سرهم کردن جعبه مقوایی می‌رسد؛ این مرحله نیز باتوجه به نیاز مشتری و نوع استفاده آن از جعبه انجام می‌شود. روش منگنه کردن برای مشتری‎هایی که دریافت بسته‌های خود را سریع می‎خواهند بسیار مناسب است، درصورتی که و برای جعبه‎های ضخیم‎تر از چسب زدن و دوخت استفاده می‎شود. همچنین برای تولید جعبه‎هایی که در آن نوار به کار می‌رود، بهتر است در زمان نیاز تولید شوند.

در پایان بحث امروز

با معرفی مراکز تولیدی جعبه مقوایی و نکات مهم در انتخاب این مراکز، دریافتیم که باید به چه موضوعاتی توجه کنیم. در نهایت به نحوه تولید بسته بندی مقوایی رسیدیم اما بد نیست این هم بدانید که بعد از تولید این محصولات، از روش‌های چاپ مختلفی براساس نوع مقوا به کار رفته، استفاده می‌شود که از رایج‌ترین آن‌ها باید چاپ افست را نام برد. در نهایت جعبه مقوایی تولید شده وارد فاز روش‌های روکش جعبه می‌شود که برای این موضوع نیز راه‌های مختلفی وجود دارد.

در نهایت اگر شما سوالی در خصوص خرید این محصولات در ذهن شما ایجاد شده، آن را با کارشناسان ما به اشتراک بگذارید.

تماس : 

 

برای تماس کلیک کنید - 02177619027

 

برای تماس کلیک کنید - 09123792220

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!