احتمالا شما که در این مطلب هستید دنبال یک سایت جعبه سازی خوب میگردید تا بتوانید نیاز خود را برای بسته بندی کالای مختلف خود تامین کنید و بتوانید همکاری بلند مدتی با آن شرکت داشته باشید، در نظر داشته باشید که جعبه سازی اهمیت زیادی دارد و یکی از صنایع مهم به شمار می رود. شما می توانید دریابید که بسته بندی تا چه اندازه امروزه می تواند در جنبه های مختلف به کار رود. در واقع بسته بندی آن قدر اهمیت دارد که شما می توانید آن را به عنوان یکی از روش های مناسب در نظر داشته باشید. هر اندازه که یک مجموعه بتواند بسته بندی های خوبی انجام دهد می تواند روش فروش خودش هم تاثیر بگذارد. جعبه سازی در واقع صنعتی است که با سایر زیر شاخه ها ارتباط تنگاتنگی دارد. ما در صنعت چاپ کارتن و بسته بندی با روش ها و متدهای مختلفی رو به رو هستیم.

برای آگاهی از خدمات سایت مسترپک که مربوط به شرکت چاپ و جعبه سازی مسترپک هست می توانید برای مشاوره و خرید به صفحات مربوط به بسته بندی های جعبه مقوایی، جعبه لمینتی، هارد باکس، کارتن 3 لایه و 5 لایه و جعبه طلقی و همینطور خرید ساک تبلیغاتی مراجعه کنید تا نمونه کارها را ببینید و با توجه به سلیقه خودتان و نیازتان با مجموعه مسترپک تماس بگیرید و سفارش خود را کامل کنید :

 

برای تماس کلیک کنید - 02177619027

 

برای تماس کلیک کنید - 09123792220

 

طوری که هر واحد صنعتی القاب گوناگونی دارد. در واقع جعبه سازی واحدی از صنعت تولید به شمار می رود که ما در آن شاهد استفاده از ماشین آلات و ابزارهای گوناگون هستیم که هر کدام از جعبه های مقوایی، کارتنی و چوبی تشکیل شده است. از این رو جعبه سازی برای بسته بندی کردن محصولات گوناگون به کار می رود. بسته بندی کردن کالاهای گوناگون با وسایل کاغذی، شیشه ای، پلاستیکی و چوبی انجام می شود، اما در حال حاضر با توجه به کالاهای مختلف استفاده از جعبه ها بهترین گزینه است.

نگاه دقیق به جعبه سازی

در واقع می‌ توانیم به شما بگوییم که جعبه سازی تا چه اندازه اهمیت دارد و امروزه طرفداران زیادی به این صنعت تولید شده است در واقع جعبه سازی با توجه به نیازهای صنایع تولیدی می تواند با استفاده از وسایل گوناگون صورت بگیرد و صنایع می ‌توانند از جعبه های آماده در بسته بندی کردن محصولات شان استفاده کنند اما به صورت کلی آنچه که باید به آن توجه داشته باشید این است که بسته بندی در جعبه های گوناگون به صورت محکم و مقاوم هستند.

طوری که کالاها در برابر جعبه ها و ضربات فیزیکی و عوامل محیطی بتوانند از آن ها محافظت شود با وجود این تفاسیر می توانیم به شما بگویم که جعبه سازی از نظر صنعتی تولید و چاپ کارت ویزیت و لوازم بسته بندی تنها یک بخش واحد تولید نیست بلکه از نظر کارشناسان می‌تواند تمامی فرآیند های تولید و چاپ را هم برای آن در نظر گرفته یعنی شما برای تولید و ساخت جعبه ها حتماً باید که از یک بخش جدا استفاده کنید بلکه می توانید با راه اندازی کردن بخش های گوناگون و اصول این کار این کار را انجام دهید.

جعبه سازی به چه صورت انجام می گیرد؟

جعبه سازی با توجه به نوع مواد اولیه و جنس جعبه عموماً به روش های گوناگون صورت می‌گیرد و هوا را آنچه که باید برای تولید و مصرف کنندگان اهمیت داشته باشد کیفیت جعبه های طراحی شده می باشد که در مقاومت بالا صورت می‌گیرد و از محصولات و کالاها در برابر شرایط محیطی رطوبت و ضربات فیزیکی محافظت می کند.
با توجه به بسته بندی کردن کلمات و نیاز صنایع تولیدی و شرایط جابه جا کردن جعبه سازی با استفاده از روش های گوناگون صورت می‌گیرد که شما می توانید آن ها را در سایت جعبه سازی تهیه کنید اما باید بدانید که امروزه با توجه به کیفیت مواد اولیه و جعبه های مقوایی و کارتن های آماده این محصولات استفاده بسیار بیشتری می شود و بیشتر صنایع تولیدی از آن ها بهره می گیرند.

اهمیت سایت جعبه سازی

با توجه به بررسی بسته بندی کردن محصولات و نیازهایی که صنایع تولیدی می تواند داشته باشد سرمایه افراد و شرایط حمل و نقل شما می توانید شاهد محصولات مختلفی در صنعت جعبه سازی باشید از این رو باید به تو می‌گویم که امروزه جعبه سازی با توجه به مواد اولیه استفاده از روش‌های گوناگون تولید شده و در سایت جعبه سازی عرضه می شود، اما با توجه به تفاوت هایی که دارد امروزه شاهد این هستیم که انواع کارتن با توجه به اصول خاص تولید و ماشین آلات مخصوصی طراحی و تولید می شود.
در این صنعت با یک قاعده و روش روبرو نیستیم بلکه با توجه به مواد و ابزار های اولیه و روش های گوناگون می توانیم برای تولید کارتن و جعبه ها استفاده کرده و آن ها را در جنبه های دیگر استفاده کنیم.

 

جعبه سازی و کارتن سازی
جعبه سازی و کارتن سازی

 

جعبه سازی و کارتن سازی

همان طور که می دانید کارتن سازی از جمله صنایع مهم و کاربردی به شمار می ‌رود که با طراحی و تولید جعبه های مقوایی نیازهای صنایع مختلف را در خصوص بسته بندی کردن کالاها و محصولات گوناگون فراهم می‌کند از این نظر می‌توان گفت که کارتن سازی واحدی از صنعت های مهم شمار می رود و یکی از روش های جعبه سازی است که با استفاده از صنایع تولیدی و مواد اولیه خاص ساخته می شود و شما می توانید در این صنعت از مواد مختلف برای کارتن مقوا و کاغذ استفاده کنیم که در حال حاضر مقوا کاربرد بسیار بیشتری دارد چرا که مقاومت زیاد و انعطاف پذیری بالا تر می دهد.

کدام روش جعبه سازی برای شما مناسب می باشد؟

در حال حاضر مشابه انواع اقسام روش های جعبه سازی از این که با طراحی جعبه های خاص می توانیم آن ها را برای محصولات ما داشته باشیم البته باید در نظر بگیرید که کارشناسان واحد بازاریابی هم امروزه اهمیت زیادی به بسته بندی کردن می ‌دهند چرا که بسته بندی کردن محصولات می توان مشتریان را جذب کرد و فروش را تا حد زیادی افزایش دهد. باید در حال حاضر به آن توجه کنید کیفیت و متناسب مهم در بسته بندی کردن محصولات به شمار می‌رود اما هر یک از محصولات می توانند در این جذاب بودن از کالاها و محصولات شما در مقابل شرایط و عوامل محیطی محافظت کنند.

این موردی است که باید در مبحث ویژه به آن توجه کرد در نظر داشته باشیم که سرمایه‌گذاران و صاحبان این تولیدی ها می توانند از یکی از روش های جعبه سازی استفاده کنند. چیزی که برای آن ها بیشتر از هر چیز دیگر اهمیت دارد، خرید مناسب از سایت جعبه سازی است که ما در این مقاله قصد داریم نکات مهمی را در این مورد به شما بگویم را در نظر داشته باشید که سایت جعبه سازی تا چه حد می تواند به شما کمک کند البته یک سری موارد و عوامل مهم در این باره وجود دارد اما باید ابتدا بدانید که خرید خیلی بخش مهمی از زمانی که کیفیت مواد اولیه بیشتر باشد و کارکرد و کارایی ها بالاتر باشد شما می توانید از سایت جعبه سازی محصولات مناسبی با توجه به سفارش ها و خریدهای خودتان انجام دهید.

جعبه مقوایی در سایت جعبه سازی

اگر مدیریت یک واحد تولیدی را برعهده دارید یا این که میخواهید محصولات خودتان را با بسته بندی کردن های گوناگون انجام بدهید باید در نظر داشته باشید چطور می توانید این محصولات را در نظر بگیرید. اما نکته‌ای که باید در این حوزه در نظر داشته باشید به این صورت می باشد که جعبه سازی اهمیت بسیار زیادی دارد زمانی که شما این جعبه ها را طراحی کنید و آن ها را میسازید باید بدانید که این روزها می توانید ساخت و طراحی سفارشی جعبه های مدیریت تا برای کسب و کارتان را هم انجام دهید و تولیدکنندگان معتبر به شما کمک می کند تا بتوانید با استفاده از آن ها بسته بندی مناسب و کسب و کارتان را داشته باشید و با کیفیت ترین کارها را در نظر بگیرید.

نکته ای که باید بدانید این است که جعبه مقوایی امروزه با توجه به مقاومت زیادی که دارند می توانند تاثیر زیادی روی محصولات شما و خریدهای آن ها داشته باشد و بهترین کار این است که به توان برای محصولات خود را از جعبه های مناسب مانند جعبه های مقوایی استفاده کنید، شما می‌توانید این کار را با خرید از سایت جعبه سازی انجام دهید.

اهمیت مقوا برای جعبه سازی

با توجه به تعاریف گوناگونی که در حال حاضر می شود برخورد که بیش از ۱۵۰ گرم وزن دارند را می‌توان به عنوان مقواها دسته بندی نبود که برای جعبه سازی استفاده می شود در منابع مختلف و گرمای ضخامت به ترتیب از این رو برای تعیین مرز مقوا و کاغذ و تعریف آن هم بهره گرفته می‌شود به عبارت دیگر فرآورده کاغذی ضخیم و سنگین هم می‌توانند جزء مقوا دسته بندی کرد.

در واقع گرماژ و ضخامت بیان می‌کند که مقوا چه ویژگی هایی دارد و چه اندازه سفتی داشته و برای بسته بندی کردن آن ها می توان استفاده کرد در هر حالت یک مرز قطعی و تعیین شده بین گرماژ برای کاغذ و مقوا وجود ندارد در نتیجه می‌توان گفت که مواردی که گفته شد تعاریف رایج از آن به شمار می‌رود مقوایی که برای جعبه سازی به کار میرود به صورت دو یا چند لایه هستند و ترتیب لایه های شیمیایی و مکانیکی تولید می شود به صورتی که در لایه های بالایی از گرماژ بیشتری ساخته می شود که مقاومت بیشتری داشته باشند تا بتوانند در برابر ضربات و عوامل مختلف به خوبی مقاومت کنند.

پرکاربردترین جعبه ها در سایت جعبه سازی

یک سری از محصولات و جعبه ها نسبت به سایرین پرکاربرد هستند و شما بیشتر می توانید آن ها را در سایت جعبه سازی پیدا کنید چرا که پوشش خیلی خوبی داشته و کارایی زیادی را به شما می دهد ما می خواهیم به شما این جعبه ها را معرفی کنیم.

جعبه مقوایی

اولین جعبه ای که باید در نظر داشته باشید این است که جعبه مقوایی یکی از پرکاربردترین محصولات می باشد. مقوا یک ماده کاغذی می باشد که سبک بوده و در عین حال هم قوی است و برای ایجاد اشکال و ساختارهای کمک می توان از آن ها استفاده کرد این خصوص می شود و در بسته بندی های محصولات مختلف مثل جعبه سازی این جعبه ها استفاده زیادی داشته باشند در واقع این ماده با تبدیل مواد فیبری که از چوب و کاغذ های بازیافت شده تولید می شود را سفید کرده و بسته بندی مقوا در رده های مختلف را بهره می‌گیرد مقوا می‌تواند برای بسته بندی کردن مواد مختلف مانند آرایشی، مواد غذایی و دارویی استفاده شود به کار گرفتن جعبه های مقوایی به عنوان کارتنی برای بسته بندی کردن اهمیت زیادی دارد و این روزها با توجه به خدمات چاپ و کیفیت هایی که روی آن انجام می‌شود هم از پرکاربردترین جعبه ها به شمار می رود.

 

جعبه مقوایی
جعبه مقوایی

 

امروزه خدمات چاپ اهمیت بسیار زیادی دارد در واقع چاپی بسته بندی کردن و جعبه ها می تواند سبب شود تا شما بتوانید از آن ها به نحو احسن استفاده کنید در واقع چاپ کردن روی کارتن ها و جعبه های مختلف می‌تواند نمادی از بازاریابی و برندینگ باشد تا محصولات شما را همیشه برای خرید و فروش کردن بهتر آماده سازی کند. در حال حاضر شما می توانید آن ها را در نظر داشته باشید که بسته بندی کردن تا چه حدی اهمیت داشته و می توانید از آن ها استفاده نمایید زمانیکه این محصولات را با چاپ به دست مشتریان عرضه می کنید. اطلاعات و آگاهی آن ها در مورد برندهای شما بیشتر شده و به خرید محصولات شما متعلق به بالاتری پیدا می کنند.

جعبه راه راه

جعبه راه راه از دیگر محصولاتی هستند که امروزه اهمیت زیادی دارد و در صنعت جعبه سازی به مقوا هم شهرت دارد. جعبه ‌های را همان جبهه‌ای می باشند که در بسته بندی کارتن کفش به کار می‌رود که بسیاری از مردم به آن توجه می‌کنند جعبه های راه راه می باشد که با توجه به قدرت و دوام که دارند در جاهای مختلفی به کار می‌رود با این حال مواد راه را آسان است و کاغذ یک لایه بیرونی آستر داخل و یک محیط و مجزا تشکیل شده تا بتواند استقامت آن را بهتر کند مواد اولیه در این جعبه به کار می‌رود بیشترین کیفیت را داشته تا توسط دستگاه ها با دقت بالا تولید شود این کارتن ها دوباره بازیافت می شوند و جراحی از جنس های مختلفی تولید می گردد.

جعبه های دایکاتی

در جعبه سازی به مدلی از جعبه ها گفته می ‌شود که کردن یا همون جعبه ی دایکاتی می‌گویند برای کارتن های دایکات از قالب های مختلف استفاده کرده و تمامی پروژه‌های آن توسط دستگاه های برش انجام می گیرد. به همین دلیل بسته دایکاتی برای بسته بندی کردن محصولات گوناگون مانند مواد غذایی و میوه ها استفاده می شود.

جعبه لمینتی

عامل بعدی که باید در نظر داشته باشید جعبه لمینتی است. در واقع لایه چاپ شده باید از لایه محافظ از پلاستیکی و فلزی تشکیل شده که در جعبه سازی به کار میرود. جعبه های براق و مات در حال حاضر موجود هستند که توسط یک دستگاه لمینت مخصوص استفاده می گردد و محافظت عالی در برابر گرد و خود رطوبت و سایش دارند زمینه نیز به دلیل زیبایی از کاربرد های بالایی برخوردار است. جعبه های بسته بندی لمینتی کیفیت زیادی دارد و چاپ روی آن ها فوق العاده انجام می‌شود و کیفیت زیادی دارد و بسیاری از تولیدکنندگان برای بسته بندی کردن محصولاتشان از آن ها استفاده کند در حال حاضر جعبه های لمینتی یکی از پرفروش ترین محصولات در سایت جعبه سازی هستند.

خرید از سایت جعبه سازی

تا اینجا و موارد زیادی در مورد جعبه سازی آشنا شدیم اما نکته ای که باید در این زمینه بدانید خرید از سایت جعبه سازی است. زمانی که شما بخواهید این جعبه ها را تهیه کنید می توانید از روش های قدیمی هم استفاده کنید به عنوان مثال در چند سال گذشته باید به صورت حضوری به شرکت ها و کارخانجات مراجعه می‌کردید و از محصولات متنوع استفاده می کردید.
در صورتی که امروزه شما می توانید به صورت اینترنتی در کمترین زمان ممکن یکی از آن ها را تهیه کرده و استفاده کنید امروزه خرید اینترنتی نسبت به گذشته رواج بیشتری دارد و ما شاهد سایت های جعبه سازی متنوع هستیم که بهترین محصولات را به شما در این زمینه ارائه می دهند و می توانید از آن ها بهره بگیریم.

خرید از سایت جعبه سازی یک سری ویژگی های بسیار زیادی دارد زمانی که شما از سایت جعبه سازی خرید می کنید. اول از همه اینکه برای شما بسیار مقرون به صرفه بوده و کیفیت زیادی دارد و همینطور زمانی که از آن ها بهره می گیرید متوجه می‌شوید که این محصولات با کارکرد و کارتنی خیلی زیادی قابلیت های بی شماری برای شما فراهم می‌کند اول از همه اینکه در هزینه‌ های شما صرفه جویی می شود و می توانیم بدون محدودیت از هر جایی که لازم است خرید ها را انجام دهید و دیگر نیاز نیست تا زمان و مسافت زیادی را برای خرید کردن این جعبه ها استفاده کنید. شما می توانید این از جعبه ها به تعداد سفارش زیاد در جای خود استفاده کرده و از آن ها بهره بگیرید.

 

بهترین سایت جعبه سازی
بهترین سایت جعبه سازی

 

بهترین سایت جعبه سازی

سایت جعبه سازی مسترپک با سال ها سابقه در زمینه طراحی و ساخت کارتن ها فعالیت می کند. جعبه سازی مسترپک به شما انواع و اقسام کارتن مقوایی، جعبه لمینتی، انواع کارتن و …. عرضه می کند و با کیفیت ترین محصولات را در اختیار شما قرار می دهد. مسترپک با امکان حداقل سفارش هزار عدد انواع و اقسام کارتن به شما ارائه می دهد، شما می توانید انواع محصولات را بدون محدودیت از این سایت تهیه کنید.

 

برای خرید انولع جعبه بسته بندی با شماره های زیر تماس بگیرید : 

 

برای تماس کلیک کنید - 02177619027

 

برای تماس کلیک کنید - 09123792220

 

سوالات متداول

جعبه سازی چه اهمیتی دارد؟ جعبه سازی مقاومت و کیفیت بیشتری برای بسته بندی محصولات دارد.
قیمت جعبه سازی به چه صورت است؟ با توجه به نوسانات بازار و مواد اولیه تعیین می شود.
کیفیت جعبه سازی چه چیزی بستگی دارد؟ با مواد اولیه و گرماژ مقوا بستگی دارد.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!