قیمت جعبه مقوایی فانتزی براساس عوامل مختلفی تعیین می شود. عواملی مثل: ابعاد جعبه مقوایی، تیراژ آن، جنس و روش های چاپ جعبه در قیمت جعبه مقوایی فانتزی تاثیرگذار هستند. بنابراین قیمت کلی جعبه در درجه اول به متریالی که برای تولید آن به کار رفته بستگی دارد. اما نکته ای که باعث تفاوت قیمت این نوع جعبه ها با جعبه معمولی می شود روش چاپ و فرم آن ها می باشد. اگر از چاپ فلکسو برای جعبه مقوایی فانتزی استفاده شود به دلیل این که چاپ جعبه راحت تر می باشد قیمت آن خیلی پایین تر تمام می شود.

برای سفارش جعبه مقوایی فانتزی با شماره های زیر تماس بگیرید ( حداقل سفارش : 1000 عدد ) :

 

برای تماس کلیک کنید - 02177619027

 

برای تماس کلیک کنید - 09123792220

 

اما اگر جعبه مقوایی فانتزی از نوع لمینت باشد هزینه آن گران تر است. بنابراین مهم ترین عامل در تعیین قیمت جعبه مقوایی فانتزی روش چاپ آن می باشد. معمولاً روش چاپ با توجه به بودجه مشتری تعیین می شود. عامل تعین کننده قیمت جعبه مقوایی فانتزی بسته به چند لایه و یا یک لایه بودن آن است.

معمولاً جعبه های پنج لایه گران ترین نوع جعبه مقوایی فانتزی هستند که مقاومت بسیار زیادی دارند. جعبه مقوایی فانتزی انواع مختلفی دارد که برای محصولات خاص مورد استفاده قرار می گیرد. انواع جعبه مقوایی فانتزی دارای جنس های متفاوتی است و از مقواهای این برد، پشت طوسی و گلاسه ساخته می شود. در تولید و ساخت جعبه مقوایی فانتزی گرماژ مقوا نیز اهمیت بالایی دارد. هر چقدر گرماژ یک مقوای زیاد باشد قیمت بالاتری دارد و همچنین مقاومت آن نیز بیشتر است.

برای این که مشتریان بدانند که جعبه مقوایی فانتزی را باید با چه نوع مقوا و گرماژی سفارش دهند باید با مشاورین جعبه سازی مشورت کنند. جنس مقوا در چاپ جعبه مقوایی فانتزی تاثیر زیادی دارد. معمولاً مقوا هایی که گرماژ بالا دارند چاپ بهتری نیز دارند زیرا در هنگام چاپ جوهر بر روی آن ها بهتر چاپ می شود. محاسبه قیمت جعبه مقوایی فانتزی به ابعاد، تعداد در تیراژ، گرماژ، نوع مقوا و تعداد رنگ در چاپ بستگی دارد. در ادامه نکاتی را در این مورد به شما می گوییم با ما در شرکت مشترپک همراه شوید.

 

مزایای جعبه مقوایی فانتزی
مزایای جعبه مقوایی فانتزی

 

مزایای جعبه مقوایی فانتزی

برای بسته بندی انواع کالا و محصولات مختلف از بسته بندی های متفاوتی که دارای متریال خاص هستند استفاده می کنند. متریالی که بیشتر در صنعت بسته بندی از آن ها استفاده می شود شامل چوب، شیشه، پلاستیک و مقوا می باشد. در میان این متریال، مقوا و کارتن به خاطر داشتن ویژگی های مناسب محبوبیت بیشتری دارند. استفاده کردن از جعبه مقوایی فانتزی در بسته بندی کالاها دارای مزایایی می باشد. جعبه مقوایی فانتزی به دلیل ساختاری که دارد در برابر آسیب و رطوبت بسیار مقاوم است و به خوبی از کالا محافظت می کند. جعبه مقوایی فانتزی بهترین نوع بسته بندی برای محصولات بهداشتی و آرایشی می باشد. این جعبه ها به دلیل طراحی جذابی که دارند باعث افزایش فروش محصولات می شوند.

یکی دیگر از دلایل محبوبیت این جعبه ها قابلیت شکل پذیری مقوا می باشد که در آن ها استفاده شده است. همچنین کیفیت چاپ در آن ها خیلی عالی است. نکته مثبتی که درباره جعبه مقوایی فانتزی وجود دارد این است که بعد از مصرف قابل بازیافت هستند و می توان دوباره از آن ها استفاده کرد. جعبه های مقوایی فرقی نمی کند از چه نوعی باشند در محیط زیست دوباره به مواد اولیه خود تجزیه می شوند. مزیت خوب دیگری که درباره جعبه مقوایی فانتزی وجود دارد این است که با اینکه ساختار خاصی دارد ولی از قیمت مناسبی برخوردار است و همه تولیدکنندگان می توانند از آن ها استفاده کنند. وزن پایین یکی دیگر از مزیت های آن ها می باشد که به راحتی قابل جابه جایی و حمل و نقل هستند و برای حمل آن ها نیاز به ماشین های سنگین وجود ندارد.

 

مزایای جعبه مقوایی فانتزی
مزایای جعبه مقوایی فانتزی

 

کاربرد جعبه مقوایی فانتزی

جعبه مقوایی فانتزی به دلیل این که در سایزبندی های متنوعی تولید می شود کاربردهای زیادی دارد. از جعبه مقوایی فانتزی برای بسته بندی لوازم و مواد آرایشی و بهداشتی، مواد غذایی و وسایل دیجیتال استفاده می شود. انتخاب سایز درست و چند لایه بودن جعبه نقش مهمی در آن ایفا می کند. ولی در حالت کلی برای بسته بندی مواد دارویی و پزشکی، تجهیزات الکترونیکی، لوازم خانه و برخی محصولات تولیدی از جعبه مقوایی فانتزی استفاده می شود. برای کسانی که کالاهای خاصی را به صورت آنلاین به فروش می رسانند و به دنبال جعبه متفاوتی نسبت به بقیه هستند جعبه مقوایی فانتزی می تواند گزینه مناسبی باشد تا محصولات را با ظاهر جذاب تر و زیباتر به دست مشتریان برسانند.

سفارش آنلاین جعبه مقوایی فانتزی

برای سفارش جعبه مقوایی فانتزی به صورت آنلاین، باید نکاتی را مدنظر داشت. اولین نکته این است که باید نوع کالایی که برای آن قرار جعبه مقوایی فانتزی استفاده کنید مشخص شود. بعد از آن، ابعاد و فرم جعبه یکی دیگر از نکات مهم می باشد. بهتر است قبل از این که اقدام به سفارش آنلاین جعبه مقوایی کنید با افرادی که در این زمینه اطلاعات کافی دارند مشاوره نمایید. سفارش آنلاین به تولیدکنندگانی که قصد سفارش جعبه دارند خیلی کمک می کند زیرا دیگر نیازی نیست تا به کارخانه های جعبه سازی مراجعه کنند و در هر منطقه ای که قرار داشته باشند به راحتی می توانند جعبه مورد نظر خود را سفارش دهند.

 

سفارش آنلاین جعبه مقوایی فانتزی
سفارش آنلاین جعبه مقوایی فانتزی

 

این روزها سایت ها تخصصی زیادی در زمینه چاپ جعبه مقوایی فانتزی درحال فعالیت هستند که با یک جستجوی ساده در اینترنت می توان آن ها را پیدا کرد. سفارش آنلاین جعبه مقوایی فانتزی علاوه بر این که در وقت تولیدکنندگان صرفه جویی می کند باعث می شود که هزینه کمتری پرداخت کنند. بیشتر تولید کنندگان جعبه برای سفارش های آنلاین خود تخفیفات ویژه ای در نظر می گیرند. سفارش آنلاین جعبه به این صورت است که ابتدا باید یک سایت جعبه سازی معتبر و شناخته شده مراجعه کنید و فرم های مخصوص که مربوط به اطلاعات جعبه می باشد را پر کنید و در آخر هزینه آن را پرداخت کنید. حتما افرادی که سفارش آنلاین می دهند باید اطلاعات کافی درباره جعبه داشته باشند تا به مشکل برنخورند و خرید مناسب را انجام دهند.

برای سفارش جعبه مقوایی فانتزی با شماره های زیر تماس بگیرید ( حداقل سفارش : 1000 عدد ) :

 

برای تماس کلیک کنید - 02177619027

 

برای تماس کلیک کنید - 09123792220

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!