صنایع هایی مختلف ارتباط مستقیمی با جعبه مقوایی دارند. در واقع به کمک یک جعبه مقوایی کالا و یا محصول خود را به مشتریان معرفی می کنید. یکی از مهم ترین عواملی که نشان دهنده کیفیت یک محصول می باشد نوع بسته بندی آن است. استفاده کردن از جعبه مقوایی نشان می دهد که یک کالا بسته بندی مناسبی دارد. این روزها جعبه های مقوایی مورد توجه تولیدکنندگان مختلفی هستند.

جعبه مقوایی در واقع از مقواهای تولید می گردد که ضخامت های مختلفی دارند و معمولاً قالب کلی آن ها صورت مکعبی می باشد. ضخامت مقوایی که برای این جعبه ها استفاده می شود با توجه به وزن کالا تعیین می گردد. بعضی از جعبه مقوایی ها کاملاً جنبه زیبایی و تزیینی برای محصول دارند و هدف از استفاده آن ها فقط ظاهر می باشد. جعبه مقوایی را می توان یکی از مهم ترین نوع بسته بندی ها در نظر گرفت. نکته مثبت خوبی که درباره این جعبه ها وجود دارد که به راحتی در طبیعت قابل بازیافت هستند و هیچ خطری برای زیست محیط ندارند.

برای مشاوره و خرید جعبه مقوایی مورد نیاز محصولاتتان با شماره های زیر تماس بگیرید ( حداقل سفارش 1000 عدد ):

 

برای تماس کلیک کنید - 02177619027

 

برای تماس کلیک کنید - 09123792220

 

جعبه های مقوایی خیلی مقرون به صرفه تر از جعبه های پلاستیکی می باشند و همچنین از آن ها به عنوان یکی از دوستداران محیط زیست یاد می شود. جعبه مقوایی کاربردهای بسیار مختلفی در عرضه محصولات دارد. تمام بسته بندی هایی که امروزه در بیشتر فروشگاه ها به چشم می خورد و یا در بسته بندی وسایل منزل آن ها را می بینیم همگی از نوع جعبه مقوایی هستند. به همین دلیل است که جعبه مقوایی یکی از ابعاد مهم اقتصاد می باشد که تأثیر زیادی در فروش یک محصول دارد.

این نوع جعبه ها در بسته بندی محصولات مختلفی بکار می روند که یکی از آن ها محصولات غذایی است. جعبه هایی که برای بسته بندی محصولات غذایی بکار می روند از نوع مقوایی هستند. میوه ها، مواد خوراکی بستنی ها و چای همگی توسط جعبه مقوایی بسته بندی می شوند. علاوه بر این ها از این جعبه ها برای بسته بندی پوشاک، لوازم آرایشی و بهداشتی و همچنین اسباب بازی کودکان نیز استفاده می شود. قیمت جعبه مقوایی به عوامل مختلفی بستگی دارد. ضخامت یک جعبه در قیمت آن تأثیرگذار است. علاوه براین طراحی خاص و همچنین استفاده کردن از تزیینات دیگر همگی در قیمت مؤثر هستند.

 

سفارش جعبه مقوایی

نکات مهم برای سفارش جعبه مقوایی

همان طوری که گفته شد بسته بندی یک محصول اهمیت بالایی دارد. از طریق بسته بندی می توانید کالا را به مشتریان معرفی کرد. یک بسته بندی خوب می تواند تمام ویژگی های یک کالا و یا محصول را به مشتریان معرفی کند. برای این که بتوان جعبه مقوایی را برای بسته بندی یک کالا سفارش داد باید به نکاتی توجه نمود. از آن جایی که شرکت های بسته بندی زیادی در حال فعالیت هستند داشتن اطلاعات به تولیدکنندگان کمک می کند تا بتوانند از بین آن ها بهترین شرکت جعبه مقوایی را انتخاب کند و این جعبه را برای کالای خود سفارش دهند.

برای سفارش جعبه مقوایی بهتر است که شرکت های تولید جعبه مقوایی را شناسایی کنید و آن ها را با یکدیگر مقایسه کنید. برای این کار به سایت های این شرکت ها مراجعه کنید و درباره آن ها اطلاعاتی بدست آورید. همچنین می توانید از مشتریان آن ها نیز اطلاعاتی بدست آورید و از میزان رضایت آن ها مطلع شوید. برای سفارش جعبه مقوایی حتماً بودجه خوبی را در نظر بگیرید.

برای تنظیم بودجه جعبه مقوایی به مواردی مثل: هزینه ی چاپ، حمل ونقل و انبارداری و تسمه جعبه مقوایی نیز توجه کنید. همیشه بودجه ای را که در ابتدای یک کار تنظیم می کنید حتماً در انتها افزایش پیدا می کند. برای سفارش جعبه مقوایی کیفیت مختلف جعبه ها را با یکدیگر مقایسه کنید. این مقایسه در کیفیت بسته بندی محصول شما تأثیر فراوانی دارد. نکته مهم دیگری که برای سفارش جعبه مقوایی وجود دارد این است که قابلیت سفارشی سازی جعبه وجود داشته باشد.

یعنی این که شرکت تولید کننده جعبه این امکان را داشته باشد که بتواند جعبه ای را طراحی کند که کاملاً با ابعاد و فرم کالای شما مطابقت داشته باشد. برخی از کالاها نیاز به جعبه های سفارشی سازی شده دارند و این جعبه ها نشان دهنده کالای شما می باشد. اگر بسته بندی و جعبه کالا به صورت درست سفارشی سازی نشود می تواند تأثیر منفی در فروش آن داشته باشد. به همین دلیل است که به تولیدکنندگان پیشنهاد می شود حتماً به سراغ جعبه سازی هایی بروند که قابلیت سفارشی کردن جعبه مقوایی را داشته باشند.

چگونه می توان جعبه مقوایی را ایمن کرد

یکی از بزرگ ترین دغدغه های تولید کنندگان برای سفارش جعبه مقوایی این است که جعبه بتواند به خوبی از کالای آن ها مراقبت کند و از آسیب دیدن آن ها جلوگیری کند. یکی از روش هایی که می تواند یک جعبه مقوایی را کاملاً ایمن تر کند و حمل و نقل آن را راحت تر کند استفاده کردن از تسمه برای بستن درب جعبه ها می باشد. این تسمه ها که امروزه طرف داران زیادی دارند به گونه ای طراحی شده اند که به کمک دستگاه تسمه کش بر روی جعبه ها قرار می گیرند و درب آن ها را کاملاً می بندند.

 

چگونه می توان جعبه مقوایی را ایمن کرد

 

همچنین از طریق تسمه ها می توان جعبه ها را به راحتی جابه جا کرد و دیگر هیچ آسیبی به کالا و محصول وارد نمی شود. ایمن کردن جعبه مقوایی اهمیت بالایی دارد زیرا احتمال وارد آمدن ضربه و آسیب به کالا را کاهش می دهد و مانع از خسارات مالی می شود. ایمن شدن جعبه مقوایی سبب می گردد که رضایت تولید کنندگان از این جعبه ها افزایش پیدا کند. علاوه بر این ها زمانی که جعبه مقوایی کاملا بسته می شود هیچ آلودگی نمی تواند به داخل آن راه پیدا کند. استفاده کردن از تسمه برای ایمن شدن جعبه مقوایی نشان می دهد که یک محصول توسط یک تولید کننده کاملا حرفه ای تولید شده است که به سلامت کالاها خیلی اهمیت می دهد.

تماس جهت مشاوره و خرید : 

برای تماس کلیک کنید - 02177619027

 

برای تماس کلیک کنید - 09123792220

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!