گالری جعبه هارد باکس

شماره تماس :

02177619027 – 09123792220

ویدئوی هارد باکس :

هاردباکس بانک سامان
هاردباکس بانک سامان باز
جعبه هاردباکس مگنتی
هاردباکس مگنتی
هاردباکس طلا بسته
هاردباکس مگنتی شکلات
هاردباکس مگنتی کوچک
هاردباکس مگنتی کوچک باز
هاردباکس نارنجی
هاردباکس نارنجی بسته
هاردباکس و ساک دستی
هاردباکس سه تیکه باز
هاردباکس طلا
هاردباکس سه تیکه
هاردباکس زیره و رویه
هاردباکس چرمی
هاردباکس دوربین
هاردباکس kdt
جعبه هاردباکس ژاماسب
هاردباکس با نقره کوب
جعبه هاردباکس ژاماسب 1
هاردباکس با نقره کوب 1
جعبه هاردباکس
جعبه هاردباکس انگشتری
جعبه هاردباکس طلاکوب
جعبه هاردباکس لپتاپ
هاردباکس ست
هاردباکس چر
هاردباکس دارای منقسم
هاردباکس کادویی
هاردباکس
جعبه هاردباکس
جعبه سخت
جعبه سازی
جعبه هاردباکس
جعبه هاردباکس
جعبه هاردباکس
جعبه هاردباکس
جعبه دوربین
Hard Box
هارد باکس سایز بزرگ
هارد باکس مقوایی
هارد باکس مخصوص چرم
هارد باکس با کاغذ فانتزی
هارد باکس کروات
تولید هارد باکس با تیراژ کم
هارد باکس با چاپ 5 رنگ
هارد باکس مارال چرم
هارد باکس پنج ضلعی هلنسا
تولید هارد باکس فراز گالری
تولید هاردباکس طلا و جواهر
تولید هارد باکس با پارچه ساتن
هارد باکس با کاغذ گلاسه چاپی و سلفون مات
جعبه سازی هارد باکس
جعبه هارد باکس کروات و پاپیون
هارد باکس ادکلان هلنسا
هارد باکس پنجره دار
هارد باکس چرم کروکو
IMG 3912
IMG 3914
جعبه گل
IMG 4732
نحوه طراحی و تولید هاردباکس
خرید آنلاین هاردباکس
مزایای خرید هارد باکس
خرید هارد باکس
خرید هارد باکس و تاثیر آن در بسته بندی
نکاتی برای خرید هاردباکس
Cardboard box market in Tehran8
فروش عمده جعبه مقوایی
بسته بندی طراحی ساختار
Cardboard box market in Tehran7
Cardboard box market in Tehran6
بازار جعبه مقوایی
بازار جعبه مقوایی در تهران
Cardboard box market in Tehran2
Cardboard box market in Tehran1
مرکز فروش عمده جعبه گیفت باکس
896
جعبه گیفت باکس 4
سفارش آنلاین جعبه مقوایی فانتزی
جعبه دوربین
هارد باکس
هارد باکس
جعبه سازی جعبه سخت
هار باکس سه تیکه مارال
مارال
تولید انواع متنوع جعبه سختگیفت باکس
جعبه سخت مخصوص جواهرات
گیفت باکس کشویی
گیفت باکس
gift
IMG 1380
gift box 1
IMG 1047
IMG 1043
IMG 0618 Copy
IMG 0617 Copy
IMG 0611
IMG 0520
IMG 0508
IMG 03551
IMG 0394
IMG 0398
IMG 0399
IMG 0400
IMG 0507
جعبه جواهر هاردباکس
جعبه هاردباکس جی پی اس
جعبه هاردباکس نقره کوب
جعبه هاردباکس جواهر
جعبه هاردباکس جواهر در اندازه های مختلف

هارد باکس چیست؟

این روزها جعبه ها و بسته بندی های مختلفی در بازار برای محصولات وجود دارد که هرکدام دارای ویژگی های منحصربه فردی هستند. برای افرادی که در زمینه بسته بندی و صنایع کارتن سازی درحال فعالیت هستند هارد باکس کلمه آشنایی می باشد. هارد باکس کلمه انگلیسی است که به معنی جعبه سخت است.

در واقع هارد باکس ها از مقواهای سخت ساخته می شوند که دارای روکش هایی از جنس چرم و یا سایر روکش ها می باشند که نمایی کاملاً لوکس و شیکی برای کالا ایجاد می کنند. همچنین هارد باکس به دلیل ساختاری که دارد به خوبی از کالا محافظت می نماید و آن را از نظر ظاهری خیلی جذاب نشان می دهد.

هارد باکس ها اکثراً برای لوازم و کالاهای گران قیمت استفاده می شوند که اعتبار زیادی به آن ها می دهند. هارد باکس معمولاً برای جواهرات و یا وسایل الکترونیکی استفاده می شود. جعبه سخت به دلیل استقامت و مقاومت بالایی که دارد بعد از خرید امکان استفاده مجدد از آن وجود دارد.

کسانی که دارای هارد باکس هستند می توانند آن را مدت های زیادی بعد از خرید استفاده کنند. مزایای هارد باکس نسبت به جعبه های دیگر خیلی زیاد است. مقاومت و استحکام بالا نسبت به جعبه های دیگر اصلی ترین مزیت جعبه سخت می باشد. علاوه بر این ها این جعبه ها به طور کامل از محصول محافظت می نمایند و باعث می شوند تا کیفیت محصول حفظ شود.

هارد باکس با نمای جذابی که دارد باعث می شود تولید کنندگان کالا به خوبی بتوانند نظر مشتریان را به خود جلب کنند. این جعبه ها احساس لذت بخشی برای مشتریان دارند و درعین حال که خیلی ساده هستند کاملاً لوکس و جذاب به نظر می رسند.

آشنایی با ساختار هارد باکس

هارد باکس ها در واقع از دو بخش اصلی و مهم تشکیل می شود که شامل قسمت چند لایه و مقوایی آن و قسمت بیرونی که از جنس نئوپان می باشد. زمانی که قسمت بیرونی هارد باکس را می سازند بر روی آن چندین سوراخ ایجاد می کنند که بتوانند از آهن رباهای برای درب محصولات استفاده کنند. به کار بردن آهن ربایی یکی از ویژگی های خوبی است که برای هارد باکس ها استفاده می شود و علاوه براین که باعث جذاب شدن آن می گردد ایمنی زیادی را برای کالا ایجاد می کند.

قسمت بعدی هارد باکس را به وسیله کاغذهایی می سازند که ضخامت کمی دارند. این قسمت بیشتر برای ظاهر جعبه استفاده می شود و حالت روکش برای آن دارد. استفاده کردن از این کاغذها باعث دیده نشدن لایه نئوپان جعبه سخت می شود.

استفاده هارد باکس در صنایع مختلف

همان طور که گفته شد این جعبه ها به دلیل ساختار محکمی که دارند در صنایع مختلفی استفاده می شوند و همیشه مورد توجه تولید کنندگان بوده اند. استفاده از این جعبه ها در هر صنعتی امکان پذیر است. محصولات آرایشی و بهداشتی یکی از اصلی ترین استفاده کننده از این جعبه ها هستند زیرا جعبه سخت از کالاهای آرایشی و بهداشتی به خوبی محافظت می کند و حس لوکس بودن را به آن ها می بخشد.

جعبه های تلفن همراه امروزه همگی از نوع هارد باکس می باشند. این جعبه ها برای این وسایل نشان دهنده اصالت آن ها است و باعث جلب توجه خریداران می شود. بیشتر لوازم الکترونیکی و وسایل جانبی آن نیز از جعبه های سخت استفاده می کنند زیرا این لوازم احتیاج به مراقبت خاصی دارند و جعبه سخت ها هستند که می توانند از آن ها مراقبت کنند.

بیشتر تولید کنندگانی که محصولات خود را به خارج صادر می کنند از این جعبه ها برای بسته بندی محصولات استفاده می کنند زیرا آن ها نشان دهنده زیبا بودن یک کالا می باشند.

مدل های مختلف هارد باکس

هارد باکس ها در انواع و مدل های مختلفی ساخته می شوند. دلیل تنوع مدل های هارد باکس برای این است که همه تولید کنندگان بتوانند برای کالاهای خود از آن ها استفاده کنند. البته ناگفته نماند که تولید کنندگانی که دارای کالاهای خاص هستند می توانند مدل و ابعاد هارد باکس را به صورت سفارشی طراحی کنند که هزینه بیشتری برای آن ها خواهد داشت. جعبه تلسکوپی رایج ترین مدل این جعبه می باشد که از دو بخش جدا تشکیل شده است.

زمانی که درب جعبه روی آن گذاشته می شود کاملاً قسمت زیرین آن را می پوشاند. معمولاً برای این که کالا امنیت بیشتری داشته باشد از مدل تلسکوپی استفاده می کنند. نمونه اصلی جعبه های تلسکوپی جعبه گوشی های آیفون و سامسونگ می باشد. هارد باکس های شیاردار همان طوری که از نامشان مشخص است دارای شیارهایی هستند. درب این جعبه به صورت کاملاً برجسته از خود جعبه ساخته می شوند و زمانی روی آن قرار می گیرد قسمت بالایی جعبه را کاملاً می پوشاند.

هارد باکس کشویی همان طور که از نام آن مشخص است همانند جعبه کبریت و کشو باز و بسته می شود. هارد باکس سیگاری این مدل از جعبه های سخت طراحی کاملاً کلاسیک دارند و درب آن ها به صورت لولایی باز و بسته می شود.

مدل کتابی تقریباً همانند مدل سیگاری است و مثل صحافی کتاب می باشد. بیشتر برای بسته بندی عطر و ادکلن از مدل کتابی استفاده می کنند.

سفارش و قیمت هاردباکس

قیمت جعبه سخت به چند عامل مهم بستگی دارد. موادی که برای این جعبه ها استفاده می شود در افزایش یا کاهش قیمت کلی آن موثر هستند. تولید کنندگانی که قصد سفارش جعبه سخت را برای محصولات خود دارند بهتر است اطلاعاتی درباره آن ها بدست آورند و با مشاوره های کارخانه های تولید کننده هارد باکس مشورت کنند. در نظر گرفتن بودجه مشخص برای تولید این جعبه ها در کیفیت نهایی آن ها خیلی موثر است.

بیشتر تولید کنندگان هارد باکس دارای سایت جعبه سازی هستند که مشتریان به راحتی می توانند قیمت جعبه را از آن ها استعلام بگیرند. جعبه سخت ها با جعبه های مقوایی تفاوت زیادی دارند و قدرت محافظت آن ها از کالاها زیاد است. تولید کنندگانی که می خواهند کالاهای آن لوکس به نظر برسد می توانند از هارد باکس ها استفاده کنند.

برای خرید هاردباکس با طرح دلخواهتان با شماره های زیر تماس بگیرید ( حداقل سفارش 1000 عدد ) :