گروهی معتقدند جعبه سازی ، حداقل از نوع فاخر و پر زرق و برق آن ، کاری اضافی و هزینه ای سربار برای کالا و جامعه است. این افراد تصور میکنند نیازی به بسته های متفاوت و با هزینه های زیاد نیست . حتی بعضی بسته بندی و کارتن و جعبه را به منزله ی نوعی تقلب و وارانه نشان دادن واقعیات تلقی میکنند . اما باید دانست اهمیت شکل ظاهری تولیدات کمتر از کیفیت آن نیست. در بسته بندی و کارتن ساز یو جعبه سازی نباید فقط به حفظ محصول یا امکان حمل آن اندیشید، بلکه نیاز های عالی تر نیز باید تامین گردد. ما درزندگی عادی اغلب به رفع یک نیاز ساده بسنده نمیکنیم غذا خوردن تنها پر کردن شکم از مواد غذایی بی رنگ و بو نیست بلکه غذا باید ظاهری آراسته و اشتها آور و رایحه ای مطلوب داشته باشد تا زا آن لذت ببریم. غذایی که به شکل دلپذیری تزیین شده باشد بی شک بیش از همان غذایی که در ظرفی زشت و کثیف عرصه شود اشتها و نظر مارا تحریک کرده و قطعا از مصرف ان لذت بیشتری میبریم.

جهت سفارش جعبه بسته بندی از مسترپک با شماره های زیر تماس بگیرید :

 

برای تماس کلیک کنید - 02177619027

 

برای تماس کلیک کنید - 09123792220

 

این نکته در بسیاری موارد صادق است . به عنوان نمونه لباس فقط نقش پوشانندگی و حفاظت ما از سرما و گرما را ایفا نمیکند و غالب مردم ، هزینه و وقت زیادی صرف زیبایی شکل ظاهری پوشاک میکنند که از دیدگاه ساده انگارانه فاقد کارآیی است. یکی از ویژگی های والایانیان ، درک و خلق زیبایی است و در این راه هزینه های زیادی متقبل میشود اگر چه به نظر میرسد اتاقک هایی ساده و بدون تزیینات برای سکونت و محافظت از ما در برابر عوامل جوی کافی است ، اما نیاز های روانی مارا ارضا نمیکند. حتی در ساده ترین ساخت و ساز ها و با بودجه های اندک بخش عمده هزینه ، صرف عوامل تزیینی و زیبا کردن محیط میشود .

گوناگونی در طبیعت یک اصل است. همانطور که طبیعت لبریز از زیبایی های سحر انگیز و خلاقیت های شگفت آور است ، بسته بندی و جعبه های خلاق و متنوع نیز با نیاز های طبیعی ما سازگاری بیشتری دارند قطعا دنیا بدون عوامل تزیینی و به قولی اضافی ، ملال آور و غیر قابل تحمل خواهد بود . بسته بندی و کارتن سازی و جعبه سازی در جهان امروز جایگاه ویژه و با اهمیتی بخ خود اختصاص داده ، در همه جا حضور دارد و جزو تفکیک ناپذیر زندگی مردم شده است . هر چه زمان به پیش می رود ، به ویژه در خرده فروش یها ، به ندرت میتوان اجناس را بدون جعبه و کارتن و بسته بندی دید . مغازه هایی که در آن ها اثر چندانی از کالا های بسته بندی شده نباشد ، فقط ممکن است به ندرت در جوامع توسعه نیافته ، ان هم در بازارهای محلی و بسیار محدود ، دیده شوند.

امروز سیستم فروش سوپر مارکتی تقریبا در همه جا فراگیر شده است. در این روش، نقش فروشنده در ارائه و معرفی اجناس حذف گردیده و بسته بندی و سفارش جعبه و کارتن از اهمیت بسیاری برخوردار است و تا حد زیلدی وظایف فروشندگان را هم انجام میدهئ . از این رو در این سیستم بسته بندی به ” فروشنده ی خاموش ” شهرت یافته است. هم اکنون بسته ها تبدیل به ابزاری قوی برای جلب نظر و برقراری ارتباط با خریداران ، فروش محصول ، رواج نام تولیدات و حتی ارائه و تثبیت روش خاصی از زندگی شده اند . مردم بی اختیار بسته بندی و جعبه و کارتن محصولات را میبینند ، با آنها به عنوان یک اثر هنری ارتباط برقرار می کنند ، پیام نهفته در آن ها را دریافت کرده و تحت تاثیر آن تصمیم میگیرند.اکنون جعبه سازی کارتون سازی به راستی یک هنر و صنعت پیشرو و راهبردی است و با اغلب صنایع دیگر پیوند خورده است .

صنعت چاپ و بسته بندی و کارتن سازی در مسیر رو به رشد خود از بسیاری علوم ،هنر ها و صنایع دیگر بهره گرفته و به بسیاری جان تازه ای بخشیده است. دیگر هیچ یک از محصولات کشاورزی و تولیدات صنعتی بدون جعبه و کارتن و بسته بندی عرضه نمیشوند . بسته بندی و جعبه و کارتن بخش مهمی از روندتولید محصول است و تولید یک کالا با بسته بندی آن به یک پروژه واحد تبدیل شده به گونه ای که از همان آغاز برنامه ریزی برای پدید آوردن یک محصول، باید به طراحی جعبه و کارتن همچنین بسته بندی آن هم اندیشید.

برای پیش برد و شکوفایی هر چه بیشتر صنعت چاپ و بسته بندی و کارتن سازی، نبردی سخت علیه واپسماندگی در جریان است ، نبردی برای نو کردن و توسعه ی تمام وجوه زندگی. سربازانی که در این جبهه می جنگند بی شمارند. کارگران صنعت گسترده ی چاپ و بسته بندی و جعبه سازی و کارتن سازی، سازندگان مواد اولیه ی این صنعت همچون صنایع کاغذ و مقواشیشه، فلز ، چوب و انواع پلاستیک ،همراه با کسانی که به تولید ماشین آلات بسته بندی مشغولند و افرادی که در بخش حمل و نقل و امبار داری کار میکنند ، پیاده نظام این لشکر انبوه به شمار میروند . پدید آورندگان بسته ها، از صاحبان کالا ها گرفته و تا طراحان، عکاسان صنعتی ، تصویرسازان ، طراحان حروف، دست اندر کاران امور چاپ و لیتوگرافی و کسانی که مراحل تکمیلی چاپ و بسته بندی و کارتن سازی و جعبه سازی را به انجام میرسانند به نوعی گردانندگان اصلی این کارزارند.

همچنین افراد زیادی چون مشاورین و کارشناسان مواد و مصالح ، آشنایان به انواع روش های تولید و بسته بندی ، خبرگان تبلیغات ، بازاریابی ، نظرسنجی و فروش ، همراه با متخصصین محافظت از کالاها ، آگاهان به قوانین مربوطه و حتی ماموران رسیدگی به صحت عملکرد بسته ها و قانون گذاران و بسیاری کسان دیگر، همه و همه در این نبرد شریکند. اغراق نیست اگر بگوییم هر روزه هزاران شغل و تخصص جدید پیرامون در این صنعت و صنایع وابسته ، به وجود می آید و میلیون ها نفر به صورت مستقیم یا غیر مستقیم ، در این مجموعه مشغول به کارند تا راهی به سوی رفاه عمومی بگشایند.

بسته بندی جعبه سازی و کارتن سازی هنر، علم و صنعتی است پویا، که کالایی را در مقابل محیط بیرونی و بالعکس حفظ کرده و به بهینه کردن حمل ، نگهداری و مصرف آن یاری می رساند، همچنین جعبه ، کارتن و بسته بندی محتوی خود را به مصرف کنندگان می شناساند و آنان را به خرید ترغیب میکند.بسته بندی و جعبه و کارتن به عنوان یکی از پدیده های مهم دنیای مدرن، نحوه و روش زندگی مردم را شدیدا تحت تاثیر قرار داده است.طراحی بسته بندی کارتن و جعبه کالا و محصول ، با کار هنرمندان طراحی صنعتی و معماران بیشترین وجوه اشتراک را دارد. سه بعدی بودن تشابه اصلی آن هاست یک هنرمند معمار، که فرم و شکل ظاهری یک بنا را طراحی می کند، در واقع عملکرد آن بنا و ایده ی خود را به صورت بسته‌بندیشده ارائه می دهد.بسته بندی و جعبه و کارتن می تواند افرادی را که در حال گذر هستند به سوی خود جلب کند.

چاپ روی کارتن

چاپ روی کارتن یکی از کارهایی است که امروزه خیلی از افراد می خواهند آن را انجام دهند. اگر بخواهید چاپ روی کارتن را انجام دهید باید بدانید تا چه اندازه این کار می تواند به فروش شما کمک بالایی کند. اگر بخواهید خیلی ساده و راحت می توانید این موارد را در نظر گرفته و آن ها را پیاده سازی کنید.
چاپ کردن یکی از روش هایی است که شما می توانید از آن برای بهبود اوضاع و شرایط استفاده کرده و موفق شوید. اگر امروز قصد دارید تا از کارتن برای بهبود اوضاع و فروش خودتان توجه کنید. شما می توانید این کارها را خیلی ساده و راحت انجام دهید. کاری که باید انجام بدهید این است که بدانید چاپ روی کارتن چه مزایایی دارد.

 

چاپ روی کارتن
چاپ روی کارتن

 

مزایای چاپ روی کارتن

• مشخص شدن اطلاعات محصول
• نمایش نام برند برای کمک به برند سازی
• تبلیغات برای فروش بیشتر
• زیبا تر کردن کارتن
• راندمان یا بازدهی بهتر

کارتن مناسب چاپ

تا به این جا درمورد چاپ روی کارتن و ویژگی های آن فهمیدیم اما نکته ای که باید بدانید این است که چطور می توانید از کارتن برای ایجاد چاپ استفاده کنید. کارتن ها برای بسته بندی مناسب هستند؛ اما هر کارتنی برای چاپ خوب نیست. در حال حاضر انواع و اقسام زیادی از کارتن وجود دارد؛ اما همه آن ها برای چاپ روی کارتن مناسب نیستند، می توان روی تمامی کارتن ها چاپ کرد، اما کیفیت آن ها با هم دیگر یکی نیست.
کارتن های لمینتی بهترین گزینه برای انجام خدمات چاپ هستند. این کارتن ها کیفیت و ویژگی هایی دارد که سبب می شود تا چاپ با کیفیت بهتری روی آن ایجاد شود. از طرفی اگر شما می خواهید محصولات خود را خیلی بسته بندی زیبا کنید مانند عطر و ادکلن می توانید به سراغ هارد باکس بروید. هارد باکس ها حتی ویژگی چاپ طلا کوب رو هم دارند و می توانید از آن ها بهره بگیرید. هاردباکس ها مقاوت خیلی زیادی داشته و کمک بالایی به شما برای حفظ محصول می کنند.

خرید کارتن مناسب چاپ

بعد از تصمیم گیری برای چاپ کار دیگری که باید انجام بدهید این است که شما بتوانید کارتن مناسب بخرید که کیفیت خوبی داشته باشد و قیمت مناسبی هم داشته باشد. اگر شما بخواهید کارتن مناسب چاپ تهیه کنید نیازی نیست هزینه خیلی زیادی انجام دهید، شما تنها باید به سراغ فروشگاه های معتبر بروید و هر آن چه را که نیاز دارید تهیه کنید.

 

خرید کارتن مناسب چاپ
خرید کارتن مناسب چاپ

 

چاپ روی کارتن مسترپک

فروشگاه مسترپک با سال ها سابقه در حوزه طراحی و تولید انواع چاپ روی کارتن فعالیت می کند شما می توانید با چاپ روی کارتن انواع و اقسام محصولات را به مشتریان ارائه دهید. مسترپک انواع و اقسام کارتن مانند کارتن لمینتی، هارد باکس، کارتن سه لایه و … را عرضه می کند و به دست شما در سراسر ایران در کوتاه ترین زمان ممکن می رساند.
مسترپک به عنوان مرکز کارتن سازی و فروش کارتن شناخته می شود . سفارشاتی که دریافت می کند 1000 عدد به بالا هستند.

ویژگی های بهترین فروشگاه کارتن سازی

فروشگاه کارتن سازی مسترپک ویژگی ها و خدمات مناسب در اختیار مشتریان قرار می دهد که برخی از آن ها به شرح ذیل هستند:

فروش محصولات اینترنتی

یکی از ویژگی های مسترپک این است که تمامی محصولات آن را اعم از کارتن سه لایه، جعبه لمینتی، هارد باکس و … می توانید به صورت آنلاین تهیه کنید. استفاده از محصولات آنلاین می تواند کمک زیادی به شما کند تا بتوانید هم در زمان و هم در انرژی های خودتان صرفه جویی کنید. کاری که باید در این مواقع انجام دهید این است که سفارش خودتان را از مسترپک ثبت کنید.

 

ویژگی های بهترین فروشگاه کارتن سازی
ویژگی های بهترین فروشگاه کارتن سازی

 

مشاوره قبل از خرید

شما می توانید از مشاوره و کارشناسی افراد با تجربه این مجموعه برای خرید بهتر و انتخاب درست کارتن یا هاردباکس استفاده کرده و آن را تهیه کنید. مشاوره پیش از خرید می تواند به شما برای تهیه درست محصولات با قیمت مناسب و کیفیت بالا کمک شایانی کند.

کیفیت بالای محصولات

یکی دیگر از ویژگی های مسترپک این است که محصولات خیلی با کیفیت به شما ارائه می دهد در واقع برترین فروشگاه این است که مواد اولیه برای تولید محصولات آن به کار می رود جز بهترین مواد بوده و همین سبب شده تا کیفیت و مقاومت کارتن ها و محصولاتی که از آن تهیه میکنید بی نظیر باشد. مسترپک سعی دارد تا بهترین کیفیت را در اختیار مشتریان خودش قرار دهید.

ارسال محصولات در زمان کوتاه

زمانی که شما خرید اینترنتی انجام می دهید مسلما زمان و هزینه برای شما اهمیت بالایی دارد. اگر روند خرید و دریافت سفارش بخواهد مانند خرید های حضوری زمان بر باشد؛ دیگر قابلیت بالایی برای مشتریان ندارد. فروشگاه مسترپک با بهره گیری از بهترین پرسنل در کوتاه ترین زمان، سفارش مشتریان را آماده کرده و در اختیار آن ها قرار می دهد.

 

خدمات چاپ روی کارتن
خدمات چاپ روی کارتن

خدمات چاپ روی کارتن بسته بندی

بخش دیگر از خدمات مسترپک انجام چاپ است. همان طور که می دانید چاپ و بسته بندی دو رکن جدا نشدنی از هم دیگر هستند و امروزه فروش خیلی بالایی دارند. کارتن ها می توانند با انجام چاپ روی آن ها خیلی تاثیر گذار باشند. چاپ نقش پر رنگی داشته و شما در کوتاه ترین زمان می توانید از چاپ روی کارتن برای معرفی و شناخته شدن برند خودتان به مشتریان تان استفاده کنید.

 

خدمات چاپ روی کارتن بسته بندی
خدمات چاپ روی کارتن بسته بندی

 

ویدیو محصولات

شما می توانید از بخش ویدیو محصولات نتایج کامل مسترپک را بررسی کرده و ببینید چطور خدمات چاپ و اضافه کردن روی محصول انجام می شود. شما می توانید از بهترین فروشگاه کارتن سازی کارتن ها و هاردباکس ها را سفارش داده و کیفیت آن ها را بررسی کنید.

نحوه سفارش از مسترپک

تا به این جا با ویژگی ها و برتری های مسترپک نسبت به سایر فروشگاه ها آشنا شده ایم. برای ثبت سفارش و دریافت محصول از فروشگاه مسترپک تنها کافیست از روش های ارتباطی این وب سایت اقدام کرده و سفارش خود برای تهیه یکی از محصولات آن یعنی کارتن سه لایه، جعبه مقوایی، کارتن لمینتی و هاردباکس را انجام دهید. مسترپک فقط سفارشات هزار عدد به بالا را انجام داده و در اسرع وقت به دست شما می رساند.

 

جهت سفارش جعبه بسته بندی از مسترپک با شماره های زیر تماس بگیرید :

 

برای تماس کلیک کنید - 02177619027

 

برای تماس کلیک کنید - 09123792220

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!