برای خرید کارتن با کیفیت با مسترپک تماس بگیرید :

برای تماس کلیک کنید - 09123792220

برای تماس کلیک کنید - 02177619027

برای دیدن نمونه های کارتن روی لینک زیر کلیک کنید :

نمونه های جعبه سه لایه - کلیک کنید 

چاپ بخش مهمی از روند تولید بسته بندی و جعبه سازی و چاپ است که در برخی بسته و جعبه ها مانند جعبه های مقوایی قسمت عمده این روند را تشکیل می‌دهد. تولید بسیاری از کالاها با بسته بندی و چاپ آنها اجرایی شده و تفکیک ناپذیرند به عنوان مثال در محصولاتی مانند اسپری یا قوطی های نوشابه تولید کالا بدون تولید و بسته بندی و چاپ روی آن ها قابل تصور نیست، از طرفی در مواقعی با وجود آن که می‌توان این دو را از هم جدا کرد به دلیل مسائل اقتصادی چاپ و بسته بندی با هم گره خوردند. فکر خلاق و توانمندی های حرفه ای و تخصصی در بسیاری موارد می‌تواند جایگزین تکنولوژی و عملیات سرمایه بر شود در طراحی این جعبه روش پیش گرفته شده تا به جای استفاده از مقوای مرغوب چاپ متداول چهار رنگ از چاپ سه رنگ روی کاغذ ارزان قیمت کرافت تقریباً همان نتیجه حاصل شود. در استفاده از چاپ های قدیمی و سطوح ناهموار بهتر است راهی به گونه‌ای باشد که از طریق رنگ های پر و تخت و به اصطلاح تمپلات استفاده شود و باید تا جای ممکن از به کارگیری سایه روشن یا ترام به ویژه در سطوح وسیع پرهیز کرد. در صورت لزوم برای استفاده از ترام اندازه آنها باید درست باشد تا امکان ثبت دقیق طرح با ماشین های فرسوده و روی سطوح زبر و ناهموار میسر شود برای چاپ روی سطوح و مواد گوناگون و نسبت به میزان انتظار از ماندگاری چاپ باید روش‌های مختلفی بهره گرفت امروزه عملاً چاپخانه‌های کارآمدی به بزرگی یک میز کار در دسترس همگان است نشر رومیزی و فناوری دیجیتال در عرصه چاپ با بیش از دو دهه که از ابداع آن گذشته سنگر شیوه‌های سنتی چاپ را به عقب رانده است و تسخیر کامل فرآیند چاپ توسط کامپیوتر با شتاب شگفت در حال وقوع است اولین گام جدی از کارهای محدودی که در اجرای طرح‌های ساده و خطی با کمک کامپیوتر می شود در حروف چینی بود که پرینتی روی کاغذ حساس عکاسی و یا کاغذهای معمولی تهیه و سپس مانند دیگر کارهای دستی و متداول کارآمد کار آماده سازی برای چاپ را ادامه می‌دادند. استفاده از دستگاه اسکنر برای تفکیک رنگ تصاویر گام بلندی در اثبات کارایی تکنولوژی دیجیتال بود سپس کامپیوتر یکه تاز ابزارهای طراحی شد حروف نقوش و تصاویر با دقت و سرعت غیر قابل باوری با هم درآمیخته و دنیای گرافیک و چاپ را رونقی تازه بخشیدند. دستگاه ایمیج ستر توانست مراحل قدیمی لیتوگرافی در بخش تولید فیلم و مونتاژ قطعات مختلف آن را حذف کند و همه طرح کامپیوتری را به فیلم یک پارچه تبدیل نماید. اکنون دستگاه پلی استر فیلم را هم از گردونه خارج کرده و طرح دیجیتال را مستقیماً روی زینک منتقل می کند سنگر بعدی خود ماشین های چاپ هستند که در حال فراهم شدن است هم اکنون بسیاری از ماشین های چاپ با کامپیوتر کنترل می‌شود و هر روز ماشین های توانمند تر و ارزان تر به بازار می آید که بدون نیاز به فیلم و زینک یا کلیشه مستقیم از فایل کامپیوتری طراحی شده استفاده می‌کنند دور از انتظار نیست که در آینده نه چندان دور همه مراحل پیش ازچاپ ، چاپ و مراحل تکمیلی مستقیم به طور کامل از کامپیوتر هدایت شوند و بدون واسطه های سنتی طرح و نوشته با تکنیک ها و پوشش های مختلف به سطح مواد چاپی منتقل شود.

خرید کارتن با قیمت مناسب
خرید کارتن با قیمت مناسب

خرید کارتن با قیمت مناسب

خرید کارتن یکی از کارهاییست که خیلی از افراد می خواهند آن را انجام دهند. در زمان خرید کارتن باید به یک سری موارد و فاکتورها توجه کنید و همین طور بدانید که چطور می توانید این کار را انجام دهید. کارتن ها امروزه نقش خیلی مهمی در جنبه های گوناگون ایفا می کنند. کاری که شما باید برای انجام دهید این است که یک سری نکات را در زمان خرید کارتن با قیمت مناسب در نظر بگیرید ما می خواهیم این موارد را به شما بگوییم پس در ادامه با مسترپک باشید.

مجموعه مناسب

اولین عاملی که در این زمینه باید در نظر بگیرید این است که برای خرید حتما به سراغ مجموعه ای معتبر بروید. مجموعه های معتبر نسبت به محصولاتی که به شما عرضه می کنند قیمت مناسب در نظر دارند. شما می توانید برای انجام این کار به سراغ مسترپک بروید. فروشگاه مسترپک با بهره گیری از مواد اولیه با کیفیت به شما انواع کارتن با قیمت مناسب را ارائه می دهد و این مزیتی بزرگی برای آن به شمار می رود.

انتخاب کارتن مناسب

کار دیگری که باید انجام دهید این است که شما کارتن مناسب با نیازتان را بررسی کنید. زمانی که شما می خواهید این کار را انجام دهید این است که با توجه به محصول و هدفی که از انتخاب کارتن دارید به سراغ محصولی مناسب آن بروید. کارتن ها انواع و اقسام گوناگونی دارند، برخی از آن ها مانند کارتن لمینتی قابلیت چاپ مناسب داشته و برخی دیگر از کارتن ها نمی توانند به خوبی از آن این کیفیت چاپ را داشته باشند.
اگر شما به دنبال کارتنی هستند که بخواهید چاپ خوبی داشته باشد کاری که باید انجام دهید این است که به سراغ کارتن لمینتی بروید.
کارتن لمینتی شاید قیمت بالاتری نسبت به سایر محصولات داشته باشد؛ اما کیفیت که به شما ارائه می دهد خیلی بیشتر است.

انتخاب کارتن مناسب
انتخاب کارتن مناسب

اهداف تبلیغاتی

برای خرید کارتن با قیمت مناسب کار دیگری که باید انجام دهید این است که سراغ اهداف تبلیغاتی خودتان بروید. تبلیغات یکی از ارکان اصلی برای موفقیت در کسب و کار است و زمانی که شما بخواهید تبلیغات را انجام دهید و برند خودتان را معرفی کنید باید تمام ابزارهایی که لازم است را در نظر بگیرید برای این کار شما می توانید از کارتن ها هم استفاده کنید.
با چاپ برند و نام تجاری خودتان روی کارتن هم برند سازی کرده و هم این که بتوانید تبلیغات کنید. شما از کارتن می توانید برای هر آن چه را که می خواهید در نظر داشته باشید.

اهداف تبلیغاتی
اهداف تبلیغاتی

قیمت کارتن

عوامل زیادی روی قیمت کارتن مناسب هستند شما می توانید خیلی ساده و راحت با در نظر گرفتن این عوامل نکات زیادی را درمورد آن بدانید و همین طور می توانید برای قیمت کارتن با چشمان بازتری اقدام کنید. کاری که باید در این حوزه انجام دهید این است که کیفیت را نسبت به قیمت اولویت قرار داده و سپس به سراغ خرید کارتن از جای معتبر مانند فروشگاه کارتن لمینتی مسترپک بروید.

قیمت کارتن
قیمت کارتن

 

برای خرید کارتن با کیفیت با مسترپک تماس بگیرید :

برای تماس کلیک کنید - 09123792220

برای تماس کلیک کنید - 02177619027

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!