صنایع جعبه سازی از جمله کارهایی می باشد که در صنعت چاپ، لیتوگرافی و صحافی کارایی بسیاری دارد. از سال های گذشته از جعبه های چوبی و فلزی برای استفاده و نگهداری لوازم گران بها استفاده می شده است و تا به امروز هم بسیاری محصولات تولیدی را درون جعبه قرار داده و به مشتریان عرضه می کنند. شما می توانید امروزه جعبه سازی را به عنوان یکی از گسترده ترین خدمات در حوزه بسته بندی و چاپ بدانید.
درمورد جعبه سازی باید بگوییم که یک حوزه یا رشته شغلی است که با صنعت بسته بندی رابطه تنگاتنگی دارد. بسته بندی از جمله صنایع مناسب و مهم می باشد. در ادامه برای اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

برای خرید انواع جعبه بسته بندی دلخواه با شماره های زیر تماس بگیرید : 

 

برای تماس کلیک کنید - 02177619027

 

برای تماس کلیک کنید - 09123792220

 

اهمیت بسته بندی و جعبه سازی

هر محصولی که طراحی و تولید می شود، برای عرضه و فروش نیاز به بسته بندی دارد. بسته بندی باید با توجه با ماهیت و نوع هر محصول یک مواد یا یک بسته بندی مخصوص به خودش را داشته باشد. بیشترین طراحی بسته بندی در قسمت جعبه سازی ایجاد می شود و هر یک از آن از یک الگوی مخصوص بهره می گیرند. بیشترین طراحان برای بسته بندی کردن از این مدل الگوها کمک می گیرند و طراحی خودشان را روی قسمت های مختلف ایجاد کرده و برای جعبه سازی ارسال می نمایند. جعبه سازی با توجه به سفارش مشتریان و نوع کالا تولید می شود و هر محصولی می تواند یک سری جعبه های متفاوتی داشته باشد.

 

اهمیت بسته بندی و جعبه سازی
اهمیت بسته بندی و جعبه سازی

 

متدهای جعبه سازی

در صنایع جعبه سازی مسترپک باید به شما بگوییم که روش های زیادی برای جعبه سازی وجود دارد. امروزه ساخت جعبه های تزیینی به صورت دستی صورت می گیرد. کسانی که در این زمینه فعالیت می کنند از الگوهای باز جعبه بهره می گیرند و به صورت دستی کاغذ یا مقوا ها را برش می دهند و سپس با توجه به دستور کار ساخت جعبه را تکمیل می نمایند. در قدم دوم تولید جعبه به وسیله دستگاه جعبه سازی است. دستگاه های گوناگونی برای انجام آن طراحی و تولید شده اند که با توجه به نوع و شکل جعبه کارکردهای گوناگونی دارد. الگو باز بودن جعبه با استفاده از دستگاه چاپ شده و برش داده شده و در آخر هم به صورت دستی ایجاد می شود.

انواع جعبه و آشنایی با آن ها

در ادامه در صنایع جعبه سازی مسترپک می خواهیم به شما بگوییم که جعبه سازی فقط یک مدل ندارد، بلکه با بررسی هر شغل، نوع و مدل آن ها با هم دیگر فرق دارد و طراحی باید با توجه به محصول آن ها را تولید کند. از این رو امروزه جعبه ها به صورتی هستند که بعضی از افراد تنها روی یک یا چند مورد تمرکز کرده و فعالیت دارند.

 

انواع جعبه
انواع جعبه

 

جعبه های غذایی

بیشترین جعبه هایی که عموما تولید می گردند در قسمت مواد غذایی به کار می روند. جعبه های مواد غذایی امروزه بخش مهمی از بسته بندی ها را به خودشان اختصاص می دهند و مشتری آن ها جعبه سازی بوده و یا با استفاده از آن ها دارند کار می کنند. جعبه های غذایی شامل سه دسته می شوند که از جمله آن ها می توان به جعبه های فست و فود، جعبه غذای آماده و جعبه محصولات غذایی اشاره کرد.

جعبه های بسته بندی بهداشتی و آرایشی

از دیگر محصولات یا جعبه ها در صنایع جعبه سازی مسترپک می توان به طراحی و تولید جعبه های آرایشی و بهداشتی اشاره کرد؛ چون که این جعبه ها باید کیفیت بالایی داشته باشند. از مدل های جعبه های بهداشتی و آرایشی می توان به موارد زیر اشاره کرد:
• جعبه های لوازم آرایشی و زیبایی
• رنگ مو
• لوازم آرایشی لب
• ماسک صورت
• و …..

جعبه های کادویی

هدیه دادن یکی از کارهایی است که بسیاری از افراد آن ها را انجام می دهند. شکل و شمایل ظاهری کادو اهمیت بسیار زیادی دارد، روی افراد جذب می شوند و این کار با جعبه سازی انجام می شود. به دلیل اهمیت جعبه های کادو، عموما آن ها به صورت دستی تولید می گردند و حتی در تولید عمده آن ها از دستگاه برای برش و تا استفاده می شود. تزئینات لازم هم در بخش آخر به آن استفاده می شود. جعبه های کادویی می توانند هاردباکس ها هم باشند که امروزه محبوبیت و کاربرد بسیار زیادی دارند.

جعبه های پوشاک

بسیاری از افراد گمان می کنند که جعبه سازی برای پوشاک نیست، چون که لباس ها نیاز به بسته بندی ندارند. در صورتی که لباس عروس، کت و شلوار، لباس مجلسی و …. برای کسانی که نیاز دارند لازم است تا داخل بسته بندی قرار بگیرد و به آن ها آسیبی نزنند.
از طرفی بسیاری از فروشگاه و آنلاین شاپ ها در زمینه فروش محصولات فعالیت می کنند که محصولات خودشان را به جای های مخلتف ارسال می کنند، به همین دلیل برای آن ها استفاده از جعبه های بسته بندی الزامی است، چرا که ممکن است لباس ها در مدت زمان طولانی آسیب ببینند.

جعبه برای محصولات فرهنگی

یکی دیگر از جعبه و محصولات برای بسته بندی جعبه ها برای محصولات فرهنگی است. محصولات فرهنگی می تواند شامل لوازم التحریر، کتاب و بازی های فکری و … باشد. بیشتر این محصولات به صورت کاغذی یا مقوایی بسته بندی می گردند که طراحی و ساخت آن ها در جعبه سازی انجام می شود. در مورد این محصولات و بسته بندی آن ها باید بدانید که جعبه سازی در بیشتر رده های سنی صورت می گیرد.

 

قیمت جعبه سازی
قیمت جعبه سازی

 

قیمت جعبه سازی

درمورد صنایع جعبه سازی مسترپک باید به شما بگوییم که زمانی که مشتریان به ما مراجعه می کنند در مورد قیمت جعبه ها سوالات زیادی دارند. اولین مورد که در این حوزه باید به شما بگوییم این است که، قیمت جعبه ها به یک سری عوامل و فاکتورها بستگی دارد.
اولین مورد درمورد قیمت جعبه سازی به مواد اولیه بستگی دارد، طی نوسانات بازار مواد اولیه می تواند قیمت ها تفاوت پیدا کند، از این رو روی تولید محصولات و قیمت آن ها هم تاثیر می گذارد. در مرحله بعدی باید بدانید که جعبه ها به بسته بندی یا تعدادی که دارند هم روی قیمت شان تاثیر دارد. کسانی که سفارش عمده بالا می دهند از تخفیفات بیشتری برخوردارند.

 

برای خرید انواع جعبه بسته بندی دلخواه با شماره های زیر تماس بگیرید : 

 

برای تماس کلیک کنید - 02177619027

 

برای تماس کلیک کنید - 09123792220

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!