کارتن ها، امروزه یکی از وسایل مهم بسته بندی به شمار می ‌روند که بیشتر بسته بندی کردن وسایل مختلف با استفاده از کارتن انجام می شود. خود کارتن یکی از ابزارهای بسیار پرکاربرد می‌باشد که اگر بخواهیم آن را به شما تعریف کنیم محصولی به شمار می‌رود که از ترکیب کردن ورق‌های مختلف کاغذ ساخته می شود و به صورت گسترده در بسته بندی‌ها به کار می‌رود. کارتن ها عموماً سه لایه دارد؛ دو لایه رو و یک لایه زیر آن هستند که آن را تشکیل می‌دهند. کارتن از انواع و اقسام ویژگی‌های مختلف برخوردار می‌باشد و این ویژگی‌ها سبب می شود تا از آن در بسته بندی و اسباب‌کشی استفاده زیادی شود.

برای مشاوره و خرید کارتن با شماره های زیر تماس بگیرید :

 

برای تماس کلیک کنید - 02177619027

 

برای تماس کلیک کنید - 09123792220

 

در واقع آن را می‌توان پرمصرف‌ترین نوع بسته بندی در حال حاضر در نظر داشت؛ کارتن یک جعبه یا ظرف هم به شمار می‌رود که چند کاغذ یا مقوا را روی ‌هم قرار می‌دهند. کارتن ها بیشتر از چند مقوای فیبری چین‌دار تولید می شود و مدل‌های بسیاری از کارتن ها در بسته بندی‌ها وجود دارد. خیلی اوقات به یک کارتن جعبه هم می‌گویند اما این دو با هم‌دیگه تفاوت زیادی دارد و نمی‌توان آن ها را با همدیگر یکی دانست.

کارتن ها بیشتر در سه لایه تولید شده که لایه میانی آن ها چین‌دار بوده، درصورتی‌ که مقواها به صورت فلوتینگ طبقه‌بندی می‌شوند و کیفیت آن به شکل مقواها و چندلایه بودنشان بستگی دارد. امروزه ما در هر جایی‌که بخواهیم یک محصول را بسته بندی کرده و آن را از ضربات و آسیب‌های فیزیکی در امان نگه داریم از کارتن استفاده می‌کنیم. کارتن در بخش‌های مختلفی به‌کار رفته و قابلیت‌های گوناگونی دارد و می‌توان از آن ها به‌ نحو احسن استفاده کرد.

 

خرید اینترنتی کارتن

کارتن چه کاربردی دارد؟

کارتن ها انواع و اقسام گوناگونی دارند که بیشتر برای بسته بندی مواد غذایی، دارویی وسایل مختلف به کار می‌رود. کارتن در کارخانجات مختلف با استفاده از مواد اولیه گوناگون و به شکل‌های مختلف تولید می شود. این مدل کارتن ها باعث می شود تا شما می‌توانید آن ها را از جاهای مختلف استفاده کنید در واقع این کاغذهایی که در ساخت کارتن ها به کار می‌رود معمولاً تخته‌های موج‌دار یا کرافت از درختان نرم چوب هستند.

کاغذهای امروزی را سعی می‌کنند تا به صورت بازیافت تولید کنند که به محیط ‌زیست هم آسیب نزنند اما بااین‌حال ما می‌توانیم مدل‌های مختلف کارتن را در آن ها ببینیم. امروزه کارتن ها به‌ عنوان یکی از مهم‌ترین وسایلی به شمار می‌روند که در بسته بندی کردن به شمار رفته و به کار می‌رود در واقع این روزها هر چیزی یا هر وسیله‌ای که ما تهیه می‌کنیم و کارتن بسته بندی شده‌ است.

به‌عنوان مثال زمانی‌که شما یک لوازم خانگی را می‌خرید و آن را استفاده می‌کنید از کارتن بهره گرفته اید، اگر یک مواد غذایی مانند پفک و چیپس و کیک یا بیسکوییت را می‌خرید و آن ها را در بسته بندی‌های کارتنی می‌بینید. در واقع هر چیزی که شما بخواهید آن را از یک جا به جای دیگر ارسال کنید باید از یک مدل کارتن بهره بگیرید. اگر محصول شما سنگین باشد پیشنهاد می شود از کارتن های 5 لایه استفاده کنید.

از این لوازم برای آن ها استفاده‌ شده است حتی باید بدانید امروزه بسیاری از میوه‌ها هم داخل کارتن بسته بندی قرار داده می‌شوند و آن ها را استفاده می‌کنند. در این نظر می‌توان نتیجه گرفت که هر سمت‌وسویی که ما به آن نگاه می‌کنیم از کارتن ها استفاده‌شده و قابلیت‌های زیادی دارد از این‌ رو با کارتن محصولات را می‌توان در جاهای مختلف استفاده کرد و از آن ها بهره گرفت و کاربرد آن ها بیشتر از آن چه که هست که ما فکرش را می‌کنیم.

دلایل استفاده زیاد از کارتن چیست؟

امروزه می‌توانیم بگوییم که کارتن یکی از رایج‌ترین وسایل بسته بندی به شمار می‌رود که شما آن را مشاهده می‌کنید؛ در واقع اولین نسل از لوازم بسته بندی ها همین کارتن ها بودند و امروز قابلیت‌های زیادی هم در کنار آن اضافه شده اند. به هرچیزی که نگاه کنیم کارتن ها قابلیت‌های زیادی دارند و همین سبب شده‌ است تا امروزه به این حد محبوب و پراستفاده باشد.

در نتیجه ما می‌توانیم به‌ لوازم مختلف و وسایل و لوازمی که با آن ها بسته بندی می شوند نگاه کنیم متوجه می شویم که الان کارتن ها چه ویژگی‌هایی دارند و چرا از آن ها استفاده زیادی می شود. اولین دلیل آن بازیافت پذیری می باشد. همان طور که می‌ دانید امروزه استفاده دوباره و برگرداندن محصول در چرخه تولید در کشورهای مختلف اهمیت دارد.

کشورهای گوناگونی که می‌توانیم از آن ها خدمات و قابلیت‌های زیادی را دریافت کرده و به سرتاسر دنیا کمک کنند از این‌رو کارخانه‌ها با توجه به این‌که می‌توانند آن ها را بازیافت کرده و مجدد استفاده نمود کارتن را تولید می کنند.دومین برتری آن ‌که شاید مهم‌ترین آن ها می‌باشد این است که شما می‌توانید از آن به‌عنوان محصولی استفاده کنید که از لوازمی دیگر محافظت می‌کند. ارسال کالاها از یک جا به جای دیگر، بدون بسته بندی مناسب امکان پذیر نیست و این اهمیت کارتن ها را چند برابر می کند.

چطور می‌توان کارتن ها را تهیه کرد ؟

تا اینجا با نکات زیادی در مورد کارتن آشنا شدیم اما چطور می‌توان آن ها را تهیه کنید؟ امروزه خرید کارتنی مناسب، پرچالش برای افراد مختلف است اما با وجود روش‌های اینترنتی و گسترده شدن و بزرگ به صورت آنلاین دیگری مشکل مانند گذشته نیست و تا حدود زیادی حل‌وفصل شده‌است. شما اگر بخواهید مانند گذشته عمل کنید باید زمان و انرژی زیادی رو برای خرید کردن کارتن ها و جعبه‌های مختلف بسته بندی بگذارید درصورتی‌که می‌توانید خیلی ساده و راحت و در کمترین زمان آن ها را داشته باشید.

کاری که باید انجام بدهید به فروشگاه‌های آنلاین کارتن و جعبه سازی مانند مسترپک مراجعه کرده و از محصولات آنها استعلام قیمت بگیرید و سفارش خود را انجام دهید، به‌عنوان مثال شما می‌توانید با خرید آن را در کمترین زمان ممکن هر آن چه را که نیاز داشته به دست آورده و آن ها را تهیه کنید. امروزه خرید آنلاین یکسری مزایا و برتری‌های زیادی دارد و همین امر باعث شده‌است تا خیلی از افراد ترجیح دهند تا محصولاتشان را به صورت اینترنتی تهیه کنند محصولات اینترنتی در کمترین زمان شما به دستتان می‌رسد و همین‌طور کیفیت و قابلیت‌های زیادی دارد و دیگر هم لازم نیست تا شما هزینه ها و موارد جانبی پرداخت کنید و می‌توانید آن ها را روی همین بسته بندی کردن محصولات و کالاهای مختلف صرف نمایید.

خرید کارتن از مسترپک

خرید کارتن از مسترپک

مسترپک مجموعه ای است که با سال ها سابقه در زمینه فروش انواع کارتن فعالیت می کند، کیفیت کارتن ها در ویژگی های آن ها مهم ترین تاثیر را دارند، یعنی اگر شما می خواهید یک محصول برای شما بهترین باشد، باید از مواد اولیه با کیفیت ساخته شود. در نتیجه شما باید از یک فروشگاه یا مجموعه کارتن سازی و جعبه سازی با تجربه بهره بگیرید. مسترپک به شما انواع کارتن سه لایه، 5 لایه، کارتن بسته بندی و همین طور جعبه های مقوایی، لمینتی، هاردباکس و … را ارائه می دهد و می توانید از آن ها استفاده کنید.

ویژگی های مسترپک

مسترپک یک سری ویژگی ها دارد و خدمات آن ها سبب شده تا امروزه کیفیت زیادی داشته باشد که عبارتند از:

ارائه مشاوره پیش از خرید

اولین ویژگی که شاید کم تر مجموعه جعبه سازی و کارتن سازی به شما ارائه دهد این است که شما می توانید پیش از خرید مشورت و مشاوره بگیرید. مشورت و مشاوره کمک زیادی به شما می دهد تا با توجه به و بودجه و نیازتان، خرید بیشتری را انجام دهید.

قیمت مناسب

بحث قیمت، اهمیت زیادی برای افراد مختلف دارد، هزینه ها می توان به خرید ها جهت دهی بدهند. به همین دلیل افراد سعی می کنند تا در کم ترین زمان ممکن هزینه های پایین تری کرده و در کنار آن محصولات با کیفیت تری بخرند. جعبه سازی مسترپک به شما با کیفیت ترین محصولات با قیمت زیر بازار را ارائه می دهد.

کیفیت بالا

کیفیت یکی دیگر از ویژگی های محصولات مسترپک است. شما می توانید انواع و اقسام کارتن و جعبه های با کیفیت را از مسترپک تهیه کنید. کیفیت حرف اول را در محصولات بسته بندی می گذارند، چون هدف از بسته بندی این است که کالا ها را محافظت کنند و این کار با کیفیت بالا انجام می شود.

ارسال بدون محدودیت

از ویژگی دیگری که می توانیم در مورد خرید کارتن و بسته بندی ها به شما بگوییم، ارسال بدون محدودیت است. شما می توانید انواع و اقسام محصولات را از مسترپک بدون محدودیت تهیه کرده و آن را در درب محل در اسرع وقت دریافت کنید.

سوالات متداول

چطور می توانیم کارتن را بخریم؟ می توانید به صورت آنلاین از مسترپک تهیه کنید.
قیمت کارتن ها چقدر است؟ شما می توانید ارزان ترین کارتن ها را از مسترپک بخرید.
چرا باید از کارتن ها استفاده شود؟ باید برای بسته بندی کردن محصولات و کالاهای مختلف از آن ها استفاده کنید و حتی باید برای جابه جایی هم آن ها را داشته باشید.
چطور می توان محصولات را از مسترپک تهیه کرد؟ می توانید از طریق وب سایت و روش های گفته شده محصولات آن را داشته باشید.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!