جهت خرید انواع جعبه بسته بندی با شماره های زیر تماس بگیرید :

برای تماس کلیک کنید - 09123792220

 

برای تماس کلیک کنید - 02177619027

 

نمونه های جعبه مقوایی - کلیک کنید

 

نمونه های جعبه یا کارتن لمینتی - کلیک کنید

 

نمونه های جعبه سه لایه - کلیک کنید

 

جعبه سازی برای کالاها بخش جدانشدنی زندگی بشر امروزی است. جهان پیرامون ما به شکل امروزی بدون آنچه که صنعت بسته بندی نامیده میشود قابل تصور نیست . این هنر و صنعت که از دیر باز با بشر همراه بوده ، در یکی دو قرن اخیر روز به روز تکامل پیدا کرده و دم به دم بر اهمیت و کارآیی هایش افزوده میشود. بدون دنیای رنگارنگ و جذاب جعبه ها نه تنها رشد و توسعه اقتصادی متوقف میشد، بلکه از وجود بسیاری از کالاها بی بهره بودیم. ما به مدد صنعت کارتن سازی و جعبه سازی ، کالاها را حمل ، نگهداری و در مواردی مصرف میکنیم. بسته بندی ها و جعبه ها ما را به سمت کالاها جذب میکنن. و بدون آن شناسایی و اطلاع از کمیت ،کیفیت و تولید کننده بسیاری از محصولات دشوار یا نشدنی بود. کارایی و گیرایی جهبه ها و کارتن ها و بسته بندی ها رابطه مستقیم و تنگاتنگ با میزان فروش محصولات دارد. بسته بندی نماد و پیام رسان پدید آورندگان کالاهاست. شخصیت، اهمیت و هویت کالاها و تولیدکنندگان آن در ورای طراحی و ساخت آن نهفته است. در واقع چاپ و جعبه سازی روح محصول و سازنده ی آن است.

جهت خرید انواع جعبه بسته بندی با شماره های زیر تماس بگیرید :

برای تماس کلیک کنید - 09123792220

 

برای تماس کلیک کنید - 02177619027

نحوه انجام جعبه سازی

جعبه سازی به این صورت انجام می شود که با به کارگیری مدل مواد اولیه و جنس جعبه های سفارشی روش های گوناگونی برای آن بهره گرفته می ‌شود و معمولاً آنچه که برای استفاده کنندگان و فعالان در این صنعت حائز اهمیت است کیفیت آن می باشد که باید مقاومت بالایی در مقابل محصولات گوناگون داشته باشد.
با توجه به نوع بسته بندی کردن کلاه ها شما می‌توانید از یکی از آن ها در جنبه های مختلف استفاده کنید اما نکته که امروزه برای جعبه سازی وجود دارد این است که از آن در بیشتر صنایع مختلف در سراسر جهان به کار گرفته می شود وزیر و مادر صنعت جعبه سازی با یک روش اصلی مواجه نیستیم بلکه به کار گرفتن مواد اولیه و ابزار های تولیدی می تواند با توجه به نیاز مشتریان متفاوت باشد.

جعبه سازی و کارتن سازی

همان طور که می‌دانید کارتن سازی نقش خیلی مهمی دارد در واقع امروزه کارتن سازی یکی از فاکتورهای مهم در جنبه های مختلف برای افراد به شمار می‌رود و همینطور تولید کنندگان زیادی از کارتون های گوناگون برای محصولات استفاده کرده تا آن ها بتوانند این موارد را در کسب و کار خودشان پیاده سازی کنند. جعبه سازی در کارتن سازی اهمیت زیادی دارد اما امروزه شامل جنبه‌های مختلفی شامل جعبه مقوایی هستیم که از آن در جنبه ها و کارکردهای مختلف استفاده می ‌شود و شما می‌توانید در بخش های گوناگون از آن بهره بگیرید جعبه سازی و جعبه مقوایی دو ارکان اصلی در صنعت بسته بندی و کارتن سازی به شمار می رود که امروزه جعبه مقوایی به دلیل ویژگی ها و کاربردهای که دارد در جنبه ها و صنایع مختلفی به کار گرفته می شود.

 

جعبه سازی و کارتن سازی
جعبه سازی و کارتن سازی

 

جعبه مقوایی چیست

جعبه مقوایی که از محصولات پرکاربرد به شمار می رود که برای ساخت آن ها از مقوا های باکیفیت استفاده می کند نوع مقوایی که برای تولید جعبه مقوایی به کار میرود به جعبه و وزن محصولی که در آن قرار است جا گذاشته شود انتخاب می گردد به همین دلیل برای بسته بندی و جابجا کردن کالاهای مختلف شما باید از جعبه مقوایی های متفاوت بهره بگیرید اما به صورت کلی کیفیت جعبه مقوایی بسیار زیاد بوده و از آن برای بسته بندی لوازم تحریر فست فودها مواد غذایی بهداشتی و دارویی استفاده می کند جعبه مقوایی مزایای بسیار زیادی دارد که از جمله آن ها می‌توان به موارد زیر اشاره کنیم:
• حمل و نقل آسان و راحت
• انجام خدمات چاپ با کیفیت و ساده
• بسته بندی کردن کالاهای حساس
• جلوگیری از آسیب و ضربه به کالا
• امکان تولید با توجه به نیاز مشتریان در اندازه و ابعاد مختلف

مدل های مختلف جعبه مقوایی

• جعبه مقوایی شیار دار : پرکاربرد ترین جعبه مقوایی
• جعبه مقوایی نیمه شیاردار
• جعبه مقوایی با برش ویژه
• جعبه Rett
• جعبه سینی دایکاتی

عوامل موثر در قیمت جعبه مقوایی در جعبه سازی

• کیفیت مواد اولیه
• اندازه مورد نیاز
• انجام خدمات چاپ روی آن
• گرماژ مقوایی که در تولید آن استفاده می شود
• برند سازی و انجام خدمات تبلیغاتی روی جعبه مقوایی
• موارد اضافی و میزان سفارش مشتریان ( حداقل سفارش 1000 عدد )

 

عوامل موثر در قیمت جعبه مقوایی در جعبه سازی
عوامل موثر در قیمت جعبه مقوایی در جعبه سازی

 

جهت خرید انواع جعبه بسته بندی با شماره های زیر تماس بگیرید :

برای تماس کلیک کنید - 09123792220

 

برای تماس کلیک کنید - 02177619027

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!